;)

Direktlänk till inlägg 14 september 2008

SLUT I HUVUDET.

Av Thess - 14 september 2008 23:11

Phew!

Efter en gaaanska händelserik dag (psykiskt) så är jag nu helt slut i huvudet. Det ska bli skönt att lägga sig i sängen och få sova några timmar innan det är dags för skola igen. Börjar ioförsig 11.00 så det är inte helt kris med sömn, men ändå. ;)


Well...

Nu har jag iallafall gjort mitt för denna dagen. Skrivit ner i punktform vad som ska tas upp på vårt UF-möte imorgon, fixat en artiken och skrivit omdöme. Jag är såå duktig! ;) Det enda som fattas nu är en dusch men det ska snart bli av.


Hur ser dagen ut imorgon då?

Webbdesign, svenska och UF-mötet. Lagom skön start på veckan tycker jag. Hoppas(!) vi får en tid inbokad med vår rådgivare och gör klart registrationen nu bara. Efter det är vi redo att sätta igång rejält känns det som.


Nu blir det ett telefonsamtal och en snabbdusch, därefter hälsar jag på John blund. Godnatt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thess - 17 september 2008 13:03

Mm, har starka funderingar på att lämna denna bloggen av många anledningar. Har redan nu skapat en annan inne på blogg.seoch tänkte se hur det funkar där. Än sålänge tänker jag fortsätta skriva lite här, men allt eftersom så kommer jag nog gå över m...

Av Thess - 16 september 2008 11:29

Haha, ett lite halvkul test. Jag har inte alls tråkigt.  ;)     Är du en BITCH? Du har sagt:[x] Hora till någon?[x] Bög till någon?[x] Slyna till någon?[x] Slampa till någon?[x] Fitta till någon? Totalt: 5   Du har:[  ] Fuskat på ett prov?[  ] Skriki...

Av Thess - 16 september 2008 11:10

Varje år när det börjar dra sig mot höst/vinter så har jag samma ångest. Eller ångest låter lite överdrivet, men iallafall. Det där med jackor är ett kapitel för sig själv. Ett jävligt klurigt kapitel. Man vill ha en som är snygg, som passar till d...

Av Thess - 16 september 2008 10:20

Oh fy helvete. Den där satans, smärtsamma veckan, varje månad. Jag vet inte vart jag ska bli av. Denna smärta gör mig galen. Kan inte ligga - då känner man efter ännu mer, ajajaj! Kan knappt sitta - det värker så fruktansvärt i nedre delen av ryggen ...

!

Av Thess - 15 september 2008 21:54

Är ganska tom på ord. Knepig dag, hmhmhm...   har iallafall umgåts lite med min kusin. Kom på lite bättre tankar - det behövdes kan jag lova! Det blev fiskpinnar till middag för vår del. Hon är duktig på matlagning mansann! ;P   Nu ska jag fortsätt...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards