;)

Alla inlägg under maj 2008

Av Thess - 30 maj 2008 12:03

Jaha, då var håret lockat, kläderna på och örhängen isatta. Väskan är packad med pass (som leg. då. ;P), mobil, kläder och andra nödvändigheter. Det ända som återstår nu är att mamma ska bli klar, sedan åker jag till stationen.

Ska bli skönt att komma iväg lite, trots allt. ;P

Är fortfarande nojig över om jag har glömt något, men det återstår ju att se, haha. Hoppas iiiinte!


Jaja, nu måste jag snabba på!

Hoppas ni får en fin helg och att alla mår bra! ;)

Take care.

Av Thess - 30 maj 2008 10:03

Sådär ja. Då har man fått in ny fräsch musik i mobilen. Sitter och äter macka med marmelad nu. Muuumsi! Detljer var det här. ;D

Efter frukosten ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig, därefter får mamma köra mig till affären och busstationen. Orkar inte gå med denna jaevla packningen. höhö. Hoppas att jag inte har glömt något nu bara...



Av Thess - 30 maj 2008 09:00

Godmorgon solstrålar!

Jag hade ställt klockan på 09.30, men vaknade redan för en halvtimme sedan. Pigg! Sånt är bra! Men vet ni vad jag vakna av? Jo, en sjuhelvetes magvärk. Lingonveckan, ni vet... SKITKUL DÅ! Åh, man blir ju inte lite tjurig. Suck.

Well well. Man får göra det bästa av situationen, haha. Det finns ju värktabletter och tacka gud för det!


Nu sitter jag här med mitt kaffe. Ska snart ta mig en duscha och göra mig iordning, ska försöka få i mig lite frukost också.

Jag packade allt igår (hoppas jag iallafall, det känns alltid som om man har glömt något.) ska bara tyillägga min linsbox, glasögonen, tandborsten och sminket. Men det är ju sånt som man alltid packar ner precis innan man drar.

Väskan är snart proppfull och ändå tog jag den största. Heerregud, så likt mig. Packar mer än vad som egentligen behövs, sen står man där med en väska som håller på att gå av i sömmarna, haha. Jaja, skitsamma! Bättre med för mycket än för lite. ;)


Tänkte lägga in lite musik på mobilen nu, så man har något att lyssna på under resan.

Hinner förhoppningsvis springa iväg och handla något att smaska på också, och någon tidning kanske.


Jag tror inte jag kommer blogga något i helgen. En dator är ju inte det första man sätter sig vid när man är borta sådär. Endast mobilen blir mitt kontaktmedel till omvärlden. Haha.

Har man åkt för att umgås med släkt och sånt trams, så får man väl visa sig lite social också. ;)


Lägga in musik var det ja! See yaa.

Av Thess - 29 maj 2008 21:56

Så var det torsdagskväll och här sitter jag. Hemma, i mitt egna lilla slott. Haha. Borta bra men hemma bäst, så är det faktiskt.

Det ska bli skönt att få sova i sin egna säng inatt med tanke på att jag drar imorgon.


Har en hel del att göra innan jag kan gå och sova, tyvärr. Ska packa bl.a Hur tråkigt? Uffa! Har ioförsig hört att det ska bli varmt och fint i helgen, så jag packar bara med "lätta" kläder. Något varmare i reserv också kanske. Så det går nog fort. 


Jag börjar min färd imorgon klockan 12.30, så måste upp i god tid. Jag hatar att stressa!

Eftersom jag ska åka 3 fucking bussar, som tar sin lilla tid, så måste jag också hinna få in lite fler låtar i mobilen. Jag klarar inte av att åka en längre sträcka utan musik, så är det bara!


Nej minsann, dags att göra lite nytta. Suck, pust och stön.  

Av Thess - 29 maj 2008 13:34

Phew! Har precis kommit hem till lägenheten här i Ystad.

Var ju iväg och lämna mina böcker i skolan, sen gick jag och luncha med Anna. Kycklingsallad med pasta och grejer, sjukt gott!

Ska snart bege mig igen. Ska möta upp Anna och sådär. Snacka skit till lite kaffe. ;) Det behövs! Jag har sådan huvudvärk...


Aja, nu ska jag diska och göra mig klar!

Hoppas ni mår bra idag.

Av Thess - 29 maj 2008 08:21

Godmorgon alla!

Gud vad skönt det var att sova lite, haha. Men arg blev jag när Madde börja gapa om att jag skulle gå upp. Grr! ;P

Meeeen, upp kom jag och nu sitter jag här en stund. Hon är ju i skolan. Somliga har det värre än andra. ;) Muhahaha. Nej, nu ska jag inte vara taskig.


Lalalaaa, här händer inte så mycket. Tänkte städa lite åt henne sen och därefter gå till min skola och lämna in lite böcker. Har typ 2min promenad dit så kan lika bra få det gjort idag.

När Madde har kommit hem så ska jag åka hem, till mig, och packa lite. Åker ju imorgon som ni vet.


Usch, gillar inte att packa alltså. Jag tycker det är så svårt att planera vad man ska ha på sig för flera dagar frammåt. Jag brukar liksom ta vad jag känner för samma dag som jag ska ha det på mig.

Blablabla.


Jag bara sluddrar. :D Dags att göra något vettigt. Pussokram!

Av Thess - 29 maj 2008 00:24

Hoho! Läget med er? Här är allt bra. Är lite trötta dock, men men...

Ja, som ni förstår så drog jag in till stan. Till Madde. Får känna på sambolivet lite sådär, ;) haha.


Tänkte kolla på en lägenhet här i samma hus som hon bor. Ioförsig är det bara ett rum (dock stort), köka och toa. Men å andra sidan så får man inte vara alltför kräsen iheller. Hm... Ja. Får tänka på saken. Än sålänge har jag bara fått positiva kommentarer om det, det är ju bra! hihi.


Nu ska vi ta ochn fixa lite käk, typ mackor eller nått! :D

Efter det får det bli en god sömn i "vår" dubbelsäng. Mohahaha.


Nighty night!

Av Thess - 28 maj 2008 16:51

Hej och hå!

Nu är jag mätt och belåten. Det fick bli korv och mos idag. Den äckligaste mosen någonsin! Jag fick hålla näsan täppt för att inte känna smaken, likväl gjorde jag det och fick kvälvningar ett antal gånger. Till slut fick jag den perfekta idén att käka korv med bröd istället. Det gick bättre...


Jag blev lite smått stressad här för en stund sedan.

Först ringer min kusin och berättar att hennes mamma var tvungen att åka till sjukhuset med en kille hon tar hand om, så bhon kunde inte följa med tösabiten på hennes avslutningsfest i skolan. Då bad hon mig följa med och lyssna på informationen och spela brännboll med ungarna. Jahaja, alright. Jag menar, vad gör man ine för släkten? HÖHÖ.


Två sek efter får jag ett nödrop från Madde, hennes syster, min andra kusin då. Ja, ni fattar.

1. Hennes fjärrkontroll till tvn är försvunnen, hon är ledsen. och desperat.

2. Hon behöver hjälp med lite plugg.

3. Hon tycker det är så ensamt hemma i sin lilla lägenhet.

Kort sagt, hon är desperat, ledsen och ensam.


Jag bli stressad. vet inte vad jag ska säga eller göra. Man vill ju vara till hjälp för alla, muhaha.

Som tur är så berätta Marina att jag inte behövde följa med till avslutningen.

Så nu flyttar jag kanske in till stan ikväll. I Maddes lya. Spännande va? ;) haha.


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards