;)

Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Thess - 22 maj 2008 14:28

Mitt i all musikanda så hör Rebecca av sig. Hon har nu kommit hem från Turkiet.

Det första hon frågar är om jag vill hitta på nått. Såklart att jag vill!

Hon är så söt.


Så nu måste jag byta om och sedan brummar vi iväg någonstans.

Vart har jag ingen aaaning om. Men jag gillar överraskningar!


Hoppas ni får en fortsatt fin dag. Puss!

Av Thess - 22 maj 2008 13:34

WEEEHEEEY! Idag fick jag brevet från musikskolan i Salsjöbaden. Detta kommer bli kul. Mjau. Nu ska jag bli duktig! ;P haha.


Har försökt mig på pluggandet ett tag nu. Gjorde lite uppgifter, men nu är det stopp i huvudet så mailade min lärare och nu ska jag bara vänta på hennes svar. Alltså är det slut med plugg för denna dagen. Kanske gör lite ikväll, men det är då det.


Nu ska jag fortsätta musika och fixa till mig.

Ehum... Någon som har missat att jag tycker om musik förresten? hähä.


PLOPP HEJ!


Av Thess - 22 maj 2008 11:55

TOOOORSDAG IDAG!

Jag är tjatig, men fy vad fort dagarna går nu helt plötsligt!

Antar att det är en känsla man får nu när det är ljusare och varmare om dagarna. På vintern är det ju så mörkt, ruggigt och trisst.

Fast egentligen är ju sommardagarna "längre" med tanke på att det inte börjar mörkna lika tidigt som på vintern.

Äh, whatever. Jag bara babblar på. haha.


Gordmorgon iallafall! Har ni nannat gott? Det har jag, med missen. hihi. Den lille rackarn sover fortfarande. Helt utslagen på sängen och.... JÄTTESÖT!

Själv sitter jag är med vadå? Just det - kaffet! Mohaha.

Ska snart börja fixa lite på arbetet som ska lämnas in.

Detta är ju det sista, men också absolut det svåraste.

Jag blir tokig när det kör ihop sig och man knappt fattar vad man ska göra. Eller HUR man ska göra. Det är det som är grejen! Vad som ska göras vet jag. Näringskedjor med massvis olika arter hit och dit, ju.

Uh, inte min grej. Nejnej.

Tacka vet jag företagsekonomi, näthandel, info & layout och sånt roligt. MEN man kan ju inte få som man vill alltid! =)


Dags att börja nu då! Hoppas ni får en bra dag.

Av Thess - 22 maj 2008 00:30

Har ju gjort en hel del idag.

Städat lite mer, möblerat om och fått in lite nya möbler, lite lampor sådär och någon söt golv-ljusstake, eller vad man nu ska kalla det.  Myyysigt värre är det iallafall! Hihi.


Efter en massa blod, svett och tårar så ville mamma ha med mig ut på en shoppingrunda.

Jag kände mig allt annat är fräsch nog för det, men vad gör man inte för lilla mami!

Så jaa, jag åkte med. Hyffsat obekvämt (mitt nya favvo-ord om ni vill veta. Säger det heeeeeela tiden!) med tanke på hur jag kände mig (och säkert såg ut också, haha!).

LökThess, hej och hå!

Mamma gick där hela tiden "är här något du vill ha?" "sån kunde du haft" "detta var väl häftigt?"

Oh lord, tänkte jag. "MAMMA... TACK... MEN... NEJTACK........."

Och bara för att hon märkte hur dåligt humör jag var på, och hur jag skämdes över hela mig, så skulle hon självklart jävlas ännu mer.

"Ah, jag ska bara in och köpa skivan här, göra det där, och detta här" blablabla...


Såhär efteråt känner man sig som en lite gnällfis. Haha.

FÖRLÅT MAMMA, MEN DET ÄR INTE MIN GREJ ATT GÅ RUNT I FEMTIOELVA AFFÄRER EFTER EN SCHTEKDAG MED STÄDNING OCH GREJER! höhö.

Väl i bilen påväg hem så hade vi en jävla kör med E.M.D och grejer.


Nu några timmar senare har jag fått mig den skönaste duschen någonsin, tagit bort all nagelack, rakat ben och allt sånt som gör en riktig kvinna glá. hahaha. ;D


Tänkte gå och bädda ner mig i sängen nu. Imorgon ska jag ta tag i pluggandet igen, wehey!

Men... Snart är det fredag. Oh, lovely friday!


Godnatt, soooov gott!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards