;)

Alla inlägg under juli 2008

Av Thess - 31 juli 2008 23:11

Godkväll gott folk! Läget? Här är det ganska bra faktiskt, lite trött bara. Ligger på campingen nu och filosoferar. Har precis spelat lite kubb och innan dess lira vi minigolf - jag vann! Höhö. Nu ska jag försöka sova iallafall. Puss och godnatt!

Av Thess - 30 juli 2008 20:44

Hallå hallå! Har sitter jag nu med min syster på en bänk och är alldeles slut. Som avslutning sa vi att vi skulle ta berg och dal-banan och det gjorde vi. Man ska ju inte ljuga så jag säger; Det kommer jag aldrig mer göra om, fy fan! Det var det mest hemska jag någonsin varit med om. Jag trodde att alla inre organ skulle komma upp. Usch. well, nu ska vi tillbaka till campingen. Pussokram!

Av Thess - 30 juli 2008 10:32

Hej Bloggen! Resan har gått bra än sålänge. Vi stannade till i varberg på någon camping där. Jättefint var där faktiskt och Ja, toaletterna är okej Haha. Nu är vi i bilen igen påväg till Göteborg där vi hade tänkt gå på liseberg. ;) Nu ska jag och syster fortsätta fula oss här i caren. Hoppas ni har det bra! Puss!

Av Thess - 29 juli 2008 09:29

Godmorgon allesammans! Sovit bra inatt? hihi.

Idag bär det av. Vi åker på semester. Vår årliga Sverigesemester, ha!

Jag och camping är inte helt hundra, fast med husvagn kan jag klara lätt, det är man van vid sedan barnsben jö!

Varje år så länge jag kan minnas har vi åkt iväg hela familjen med husvagn. Traditioner... haha.

Well, detta kommer nog bli bra. Så länge jag slipper bajamaja och rostiga duschar, muhaha.


Vart vi hamnar vet vi inte än, det är tjusningen i det hela tycker folket här. Spänning vet ni!

Jag har då några regler för detta året som jag har sagt ifrån om klart och tydligt.

- Ingen kinarestaurang med friterade räkor till frukost varje dag i en vecka.

- Ta med en jävla massa myggmedel och myggljus, annars flippar jag ut!

Enkelt va? ;)


Jajaaa... Nu ska vi äta vår sista frukost här hemma innan vi drar.

Hoppas ni får en kalas vecka! Pussokram.


Av Thess - 28 juli 2008 13:06

Sitter och väntar på att syrran ska vakna och ringa till mig men hon är seg. Fruktansvärt seg. Alltid!

Hon kan sova dagarna igenom. Ja, hon är FAKTISKT värre än mig!

Jag hatar att vänta. Vänta, vänta, vänta. Sånt har man ju inte tid till! haha.


Ringde iallafall hyresvärden för de två lägenheterna jag har sökt och skulle höra hur det gick...

Hon hade kollat lite på det och en hade redan tackat nej till en av lägenheterna (där stod två före mig i kön), så hon sa att det antagligen blev så att jag kunde flytta dit, wehey!

Men hon skulle sätta sig ner imorgon och kolla igenom allt och sedan höra av sig till mig. Nu håller jag verkligen tummarna! Hoppas, hoppas, hoppas!

Min fluffigt rosa-vita, flickiga, söta och alldeles egna lägenhet. Vad knasigt det låter - min egna lägenhet! Mihihi.

Bara tanken att skolan ligger 3 min ifrån mig gör mig så jävla glad, haha. Tänk att få slippa de nedrans bussarna, tänk att få slippa vakna 3 timmar innan skolan börjar, nu räcker det med max EN timme!

Dessutom ligger lägenheten mitt i stan, vad mer kan man önska sig? Åh, säg att jag får flytta NUUUU!! haha, jag blir alldeles sjuk. ;P


Av Thess - 28 juli 2008 12:10




Av Thess - 28 juli 2008 11:22

Tjeeeena people! ;p How r u? hihii.

Solen lyser rakt in genom fönsterna och bildar en je-la varm luft, haha. Fast det är uuuuunderbaart så jag klagar inte. ;)


Det har varit glest med uppdatering den senaste tiden, men man får ju lite ångest avatt sitta inne framför datorn i detta vädert, ellerhur? 

Well, well.


Denna helgen har varit grym iallafall!

I Fredags lekte jag med bilen, haha, och på kvällen blev det gotta och film - lugnt, men myyycket mysigt. MM, MM, MM!


I Lördags blev det en lite krog-tripp med b.la Charlotte och Andrew. Himla trevligt, synd bara att vi var ute lite sent och att Charlotte hade glömt sitt kort hemma så vi fick åka till rosetown en extra runda. Visserligen bjöd den rundan på grymt smarrig päronvodka, så vafan. ;)

Väl tillbaka i stan gick vi och leta, leta, leta efter ett vettigt ställe att ta några drikar på, med de flesta stängde och vi råka hamna på en reaggebar, haha.  

Igååår. Ja, då vart det lite party igen. Lugnt, men roligt. Inga speciella bravader - gaanska neutralt. Haha. ;p


Mm, det var lite av helgen det.

Idag ska jag till hästarna och underhålla dem lite, det blit nog en tur i skogen. Lite svalare för stackarna i denna värmen tror jag - och mig, haha.

Det är INTE nice att stekas med full ridutstyrsel kan jag säga. Ridbyxorna är så fruktansvärt tjocka, tajta, och svarta! haha. Och hjälmen värmen runt håret så man får en sådan fräsig frilla efteråt. ;) Använder man ett linne i stället för tröja så får man en gudabränna på axlarna som svider gött flera dagar efter. Jadu, det är inte lätt, Torajs.


Nu ska jag iallafall gå och göra mig klar, vi hörs ikväll mina små vänner.

Hugs!


Av Thess - 25 juli 2008 10:17

Nu rullar bilen mot Sjöbo igen. Ska hämta uppp Jhill och småttingarna också så det är ganska bra att vara ute i god tid. Därefter far vi mot shoppingen, yey!

Pinsamt nog fyller J år idag, och jag som trodde det var igår! Haha. Ja, ser man på... Då var det ytterligare ett kalas denna helg. Redan ikväll, Oops!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards