;)

Alla inlägg under september 2007

Av Thess - 30 september 2007 23:55


detta bar jag när jag var ute o körde i vantalängan idag, yey.

(haha, kul att benen blir så korviga när man tar bilden själv uppifrån... inte! ;P)


svart skinnjacka - CKN.

under hade jag en svart vanlig tröja - vila.

gråa jeans - R-.

bruna stövlar - la redute.

Av Thess - 30 september 2007 23:53




Av Thess - 30 september 2007 23:51

ja, de är nog det minsta man kan säga om mina aromat-knäckemackor.

sitter med 2 nu, muhahaha. OCH FY VAD GOTT DET ÄR!

mmmmmmmums.




Av Thess - 30 september 2007 23:32

ska snart gå och lägga mig. hoppas verkligen att min förkylning blir bättre snart. det gör så förbannat ont i bröstkorgen när jag hostar också så jag vågar knappt hosta något alls...


aja, det får bli en snabb dusch nu sen burra ner sig i sängen och det varma täcket, mööjspöjsigt! :D

skola imon? nope, det var ingen god idé om mamma fick tycka till...


o nu kom hon precis in i rummet, krama mig o gav mig en sliskig majonäspuss. hahaha, sexiii mommi och damn vad fräsch jag känner mig nu! ;) 

hehu, i love you.

Av Thess - 30 september 2007 13:19



Av Thess - 30 september 2007 12:54

här sitter jag med mitt te igen. kollade nyss lite på bilderna från igår. gud, dom blev inte alls bra, hehu :/

väntar pånybakta bullar också faktiskt, ska bli riktigt gott! klockan 19.00 är det dags för tärning på musikalen. känns som om min hals kommer vara öd på riktigt efter den. nu har jag fått riktig extrem hosta också så det gör ont i bröstet så fort jag hostar till minsta lilla. ajajaj!


äh, ni kan väl få se några bilder ändå...

självklart födelesegrisen på bild. kolla in skylten på kylen "gubbkörning" haha, tyckte jag var lite fräsig faktiskt! ^^


 

 lilla olle, så söt så ;)


sist men inte minst, jag och mitt lill charmtroll, isak.  han är tuff som bara den ;)


och såhär såg jag ut :/ ...

Av Thess - 30 september 2007 00:15

nu vet jag! hittade minsann nyinköpt aromatkrydda och festliga knäckebröd i kåpet, så nu ska jag minsann sätta mig framför tvn, käka knäckebröd med aromat på och dricka gottit te, mums! :D

släng er i väggen krog-folket, aromat är bättre^^

och vet ni? jag mår dessutom bra imorgon, förhoppningsvis bättre än er iallafall - så HA!

Av Thess - 29 september 2007 23:19

jag vill ut! roa mig som f-n. ha riktigt äckligt sjukt kul! men vad gör jag? sitter här framför en 4kantig silvrig sak och hoppas på att någon rolig person ska visa en lite skymt, händer det? nää! endast min döskalle-mugg med te i och jag håller varandra sällskap. varför ska alla ut när jag får sitta här som en annan idoit? buhu...

messa lite med Minette förrut, men hon var tråkig mohahah. skulle gå och lägga sig, wäääääääääh. dumma dumma jeffla unge!!

har absolut ingen aning om vad jag kan göra för att bli åtminstone lite trött och förhoppningsvis somna så fort som möjligt. fast, vill jag sova? näe inte det iheller egentligen... suck. help me!

surprisa mig lite vettja, någon... jag lovar att bli jätteglad! :D


lalala. vad jobbig jag känner mig. och inge kul på tvn iheller. FET SUCK!

Ovido - Quiz & Flashcards