;)

Alla inlägg under september 2007

Av Thess - 13 september 2007 06:47

uppe med tuppen... eller nått, höhä. är gaaaaanska åigg idag. vakna av mig själv en gång vid 5-tiden så då ska man väl inte klaga direkt.

är sjukt tröstig så nu ska jag gå och dricka sen blir det duschen.

tjingeling!

Av Thess - 13 september 2007 00:12

skallebank, förkyld och syyyykt ont i halsen! är dessutom ruggigt trött så ska minsann gå o nanna nu tänkte jag. ska bli skönt att få sova lite längre imorgon faktiskt. har ju sovit lite idag på dagen med så kommer nog vara hyffsat pigg imorgon. ser ju fram emot helgen nu, då brukar allt gå så mycket lättare. ;-)


en kompis till mig och hans kompis har varit här en sväng ikväll. det var minst 3 år sedan vi träffades sist så det var ju riktigt skoj!

vi satt mest och gnällde över hur hungriga vi var (ingen orkade fixa till något, tack för det. och ni ska vara utbildade kockar?! hums... ;D) och drack kaffe. men som sagt. det var jättekul!


ska gå och sleeeeepa nu, darls!

gnatt.

Av Thess - 12 september 2007 21:52

då var idol avklarat idag med... många som var duktiga faktiskt. kul! men man kan inte låta bli att skämmas och fnissa till lite när de som verkligen är jättekassa kommer in. hahaha.

skola imorgon igen då. men vet ni vad?! de är tooorsdag, vilket innebär att jag har en härlig sovmorgon, mjodå ;-)

och fredag är det bara 3h, alltså fram till 11, sen är det helg, helg, heeeelg! tihii. :D


en sak till; mina nya kläder är syyyykt hotta! ohlala...

Av Thess - 12 september 2007 20:01

iiih, nu börjar idol, sen fortsätter det med en massa annat skojsiga program, i like ^^

är på riktigt ligga-i-soffan-och-se-ful-ut-med-bra-tv humör idag, haha.


meeep. måste gå! :D

Av Thess - 12 september 2007 16:31

ringde ju hem till mamma innan jag drog hem idag. för att inte få ogiltig förånvaro o sådär. Hon blev helt paff

mam "är de du thess?!?!"

jag "ja, mamma. its me... jag tänkte gå hem"

mam "ah, de var ju hemskt vad du låter!!! jag trodde först det var sofie"

jag "HAHAHA, snäll du är mammi"

"ÅK HEM NU UNGE!!"



jaojaoo. de var väl intressant? inte? ahepp, synd att ni läste då... ;-)

snart ska vi ha gäster. feta mat. oh så trevligt då! nja. sängen är trevligare, höha. tur jag är bra på skådespel... eller nått. För visst är det kul thess? OHJA!



föresten... jag fick pkaet idag!:P

Av Thess - 12 september 2007 13:50

yeppyepp, it's me today, weheyy!

ska minsann gå och lägga mig framför tvn nu och förhoppningsvis somnar jag.

blöö. jag och anna var bara på en lektion idag, karaktär då, sen drog vi till MAX och satte oss, käka lite gott sen drog vi vidare hem.

jag var/är verkligen död! orkade  bara inte vara kvar. kan lika bra göra grejset hemma och hade bara idrott(hey, vi var 4 som skulle varit med?!) samt matte kvar, så... tyckte inte det gjorde så mycket.


... i say sweet dreams! ;P

Av Thess - 12 september 2007 05:53

... i lingonskogen! =)

jag är vaken. trött som ett helt pensionärshus. måste packa idrottskläder och fixa mig, käka frukost med. sen blir det bussen och dumma skolan!

sovit gott inatt? jodå!


later...

Av Thess - 12 september 2007 00:04

ja, de är iallafall så det känns.

tänkte dra mig mot sängen om bara några få minuter, så skönt det ska bli att bara få gosa ner sig i det varma täcket o sova riktigt gottit, hihi!

är riktigt super duper trött och har en skoldag att genomföra imorgon, hua! karaktärsämne, idrott och matte imorgon så lite pigg måste man väl vara.

drygaste dagen var dock idag. hade bara en ända lektion som varade hela dagen och DET är inget som ligger på min topplista!

på torsdag har jag sovmorgon, fredagen är det bara 8-11, sen är de minsann helg igen, weheeeey!

någon som har planerat hitta på något då föresten? själv är det en slappig helg för min del, än sålänge. ska väl inte säga för mycket... man vet aldrig vad som händer när jag är i farten, hehuu.


IMORGON = PAKET, PAKET, PAKET!! mihihi.

gonatt! :D

Ovido - Quiz & Flashcards