;)

Alla inlägg den 23 september 2007

Av Thess - 23 september 2007 21:53

nu är jag inte så tuff längre va! här fick jag så det rök om det, eller så att tårande fick visa att dom fanns... ja, glädjetårar förståss, men damn! så blödig man kan vara. hehu, ooops!

gud så fint. jag... jag är eller nä, jag smälter haha. ja. inga riktiga ord som kommer ur min käft. sheisse! jag är stum...


- -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- -

Therese gumman du betyder väldigt mycket för mig, jag gillar verkligen att vi kommit varandra så nära den senaste tiden. För du betyder så oerhört mycket för mig gumman, en dag utan dig vet ja inte vad jag gör. Med dig blir man så glad, vi skrattar och fjantar oss.


Är vi ledsna så finns vi där för varandra, vi gör varandra glada igen, vi kan gråta ut hos varandra och det är verkligen bra. För de är inte alla vänner man kan göra de hos. Man kan prata med dig om allt, litar till över 100% på dig gumman, för jag vet att de jag säger till dig, säger du inte till någon annan och de uppskattar jag verkligen :)


Jag kommer så väl ihåg den dagen då vi blev vänner och de var en av de bästa i mitt liv :) Du och jag ska vandra hand i hand genom livet. Ingen/inget ska nånsin för komma mellan vår vänskap för då vet ja inte ad jag gör. För dagarna med dig ser så mycket ljusare ut än de dagarna utan dig :)


Finns vid din sida vad som än händer darlo och det vet du om gumman :)

Älskar dig vännen <3  För du är halva mig och så kommer de alltid vara!


Mot världen , mot alla , mot allt . Jag är ingenting utan dig , hoppas du vet ! Mitt liv skulle aldrig bli det samma , om du inte fanns . Du är en stor del av mig ! <3

- -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- -


haha ja, vad säger man? typ.. ehh... tack?! eller, ja. jag vene.

bara dyker upp sådär när man minst anar det och behöver det som mest, ojsh...

ja, det trodde ni inte va! att jag kunde falla så fort?!

jodå! här är vi inte så tuffa som vi verkar, tydligen ^^


ah. jag säger bara tack, och hoppas att det inte låter fnäst, haha.

tusen tusen tuuuusen kramar och en tår på din lilla tröja sötis! ;)

Av Thess - 23 september 2007 20:55

haha! gissa vad?! jag satt och kolla på bingolotto innan(!!) varför? varför sitter man och kollar på bingolotto när man inte ens har hunnit fylla 18? skrämmande. något är fel på mig.

vad heter den sjukdomen när man åldras för tidigt? nått sånt måste det vara... heeelp!

äh, vi skyller på att det är söndag. tråkig söndag med mensvärk och ett humör likt berg -och dalbana...

ha. jag har tillomed satt på mig glasögon today! orken att pilla med linser fanns tydligen inte... nähä nä, då får de bli sådär.

tur jag inte har visat mig ute nått, då hade jag varit rädd att det var jag som jagat bort folket. ja, så tyst är det här idag.

vilken söndag...

Av Thess - 23 september 2007 13:30

sådär ja. då har man käkat frukost också. mätt o belåten är de minsta jag kan säga.
snart ska jag ut och köra bil, hihi. håll er inne om ni håller livet kärt! ;)

får väl gå och göra mig lite fräsch nu. later!

Av Thess - 23 september 2007 12:38

inte för att de är mycket sol idag va, men ändå. man kan alltid låtsas. lite positiv får man ju ändå vara, right?!

lalaa. just ja, godmorgon! söndag idag, hua. min favvodag, inte:)

dagen ser ut precis som alla andra söndagar. träning på musikalen ikväll, vid 19.00, har ändrat tider nu såå... annars blir det bara slappt antar jag.

skola imorgon, blööö. vill inte. föresten(!) när är de lov? typ november väl? hoppas det. länge nog att behöva stå ut ändå tycker jag.

på torsdag måste jag nog ta mig ledig. vi ska åka iväg, uppåt i landet då. skojsigt värre! vet dock inte hur länge vi ska stanna där och om vi ens ska stanna där, haha, men ändå. skönt o komma iväg lite.

ja, nä, nu har jag inte mycket mer och skriva, så det får bli frukost för mig. mmm, va gott! :D


hajdooo...

Av Thess - 23 september 2007 02:52

sover jag?! ha, nejdå!

var ju så jä-la trött innan men sen fick man en massa fyllesamtal, hade tydligen varit bråk och grejer ute på krogen... kul! ouuujoujouj. skönt att jag har suttit hemma idag då, hehu.

ska jag vara ärlig så har jag tröttnat lite smått på att gå ut och sånt trams. kanske bara en period jag har kommit in i, eller så har jag helt enkelt blivit kärring, på tok för tidigt då ja.

äsch, skit samma. jag trivs och DET är huvudsaken!


nu vill jag sova. inga fler samtal nu, tack.

eller vet ni? jag tror mobilen får bli avstängd inatt, min sömn ska minsann inte få störas... ;)


godernatter, på riktigt.

Av Thess - 23 september 2007 00:05

nu ska jag bädda ner mig i sängen och gosa loss! mmm, så mysigt.

har haft en lugn lördag, lite depp, lite skratt... ja lite gott och blandat kan man väl säga?

äh, sånt som händer.

hoppas på en bättre dag imorgon, trots att det är söndag! usch. jag hatar söndagar. speciellt när de är skola dagen efter, vilket stämmer bra in denna veckan som kommer. fy!

fast... var vi inte lediga en dag nu också? jo, jag tror det faktiskt. jaja, men då överlever jag väl ett tag till iallafall! haha.


sov gott mina små kycklingar...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards