;)

Alla inlägg den 4 september 2007

Av Thess - 4 september 2007 22:50

en cp dag idag, igen. borde det inte vara nog nu?!

jag är alooooooone, buhuu. mer än alltid. det är ju bara såååå synd om mig. eller nått. vi säger så va? ja. vi gör de.


sitter just nu och fetar i mig macka med prickig korv. trodde att det var gott, men icke! nästan lite äckligt ju. men jag är hungrig, så vad gör man. äter och ser glad ut? ungefär nått sånt va.

juice är gott däremot. speciellt sån som man inte tål så värst. den är godast. äh! lite klåda och utslag har väl ingen dött av.. ;-)


thinkin.

Av Thess - 4 september 2007 19:04

sitter hos martina nu. hon och jhill är och handlar gott till idol. så här är jag o oliver kvar och leker! just nu käkar han mandarin, mumsigt tycker han. men nötkräm blir han förbannad på, den måste man ju tryyyyyyyyyyyycka upp, stackarn! ;-)


han är lite väl tyst nu, så måste springa o se vad han har hittat på för bnus nu, tjing!

Av Thess - 4 september 2007 17:11

ja. då har man varit och hälsat på mormor och morfar på kyrkogården. vi gjorde så fint hos dom så. hihi. fotade lite bilder med, som jag kanske får ork till att lägga upp sen då. ;-)

är väldigt.. knasig inombords idag. mycket som har hänt den senaste tiden. dock inget jag direkt tänker skriva ner här, men.. tja. så är det.

trodde att det skulle vara nog nu, men icke.


ska iallafall dra till martina nu, lite girl-mys och sånt. för det behöver jag idag, verkligen!

idol startar ju också idag, måste bara ses ju.


later.




tänk att man inte kan göra någonting. så maktlös...

Av Thess - 4 september 2007 14:03

ska snart ner till kyrkogården med martina och göra fint åt mormor o morfar. mormor hade fyllt årlördag om hon hade varit vid liv, så självklart måste hon ha fint vid sig då! v

de här med kyrkogårdar och sånt är inte det roligaste, men vad gör man inte..:)


nu pommor ditt lilla barnbarn momo.. och moffabusen!!! :P hajdoooo.

Av Thess - 4 september 2007 09:22

godmorgon mina små bloggisar!

här sitter jag, hemma, och det är skoldag för mig egentligen. vad gör jag då här? jo, har man så ont i kroppen att man knappt kan röra sig så är de ingen iné att till skolan. många som är sjuka nu.trist:(

mitt knä har blivit sämre nu, eller båda har blivit helt katastrof, men än sålänge är det "de senast skadade" som är värst. ni vet de som ledbandet pajjades på..

typ om jag ska resa mig upp, eller vända mig i nån speciell vinkel så vill det bara vika sig, känns skitäckligt. och värker gör det ständigt. irriterande like hell!

måst e iväg och få det kollat igen. skulle ju få remiss, men den har inte kommit och det är mer än 4 veckor sen jag la på MAS. 1/7 var det med andra ord jag åkte in och nu är det den 4/9..mycket mer än 4 veckor. blir så irriteradsjukvården idag alltså, antingen så blir folk våldtagna av doktorer, felprognoserade (eller va det heter), får inte hjälpen de behöver osv.. ska det behöva vara så?

min halvsyster råkade ut för samma sak, och fick hon höra att där var inget problem alls.. det skulle gå bort efter ett tag, ETT TAG.. jovisst du! när hon åkte in igen, så hade läkarna sagt helt fel till henne och fick dessutom reda på att pga det så kommer hennes knä aldrig bli normalt igen. HUR KUL ÄR DET?! ska det få gå till ?! i hel-ete heller! blir så arg och besviken.. att man inte ens ska kunna litaläkare...


nog om mitt dåliga-läkare-snack. jag är iallafall hemma idag. de får bli slappt, väldigt slappt! kanske internet-shoppar idag istället då? ;-) höhö.

ska kolla posten nu, hajs! 

Av Thess - 4 september 2007 00:19

tänkte ju dr aigång och internet-shoppa, men min ögon ville inte riktigt, så jag fyller i en lite lista här istället innan det är dags för teoriböckerna och sängen!


DAGENS:

klädsel: förrut jeans och en svart tröja, nu:säng-klädd, censur;D

låt: långsamt farväl.

tv: inte hunnit kolla så mkt.

vill ha: massa kläder!

dricka: kaffe

tråkigaste: väder

roligaste: Lunda-rundan



SENASTE PERSON SOM:

sov i din säng: nellie ligger där nu och väntar på mig, räknas det? ;-)

såg dig gråta: challe och rebecca!

fick dig att börja gråta: challe. hennes flytt då..:)

fick dig att börja skratta: martina

du gick på bio med: uehm.. challe.

skickade ett hotmail till dig: min gruppchef, haha!

skickade ett sms till dig: madde



ONÖDIGT:

vad är du mest rädd för: svårt..

vill du gifta dig: mjo. känns det rätt så, men då ska det vara rejält:)

vem hatar du verkligen: ... no comment.

har du varit kär: eh? jo..

kör du bil: övningskör jauuu

gillar du att ha folk omkring dig: jo, ofta. men ibland är de skönt att vara ensam med..

är du ett hälsofreak: njaeaeaeaea..

är du ensam nu: nellie i sängen sa jag förrut jööö! ;-)

låtar som fastnar i ditt huvud ofta: umbrella, GAH!



FAVORIT:

rum i huset: haha. svårt ju. men okej, jag säger mitt.

typ av musik: efter humöret. men coutry är tyfft!;D

parfym: D&G om jag måste välja en.

mat: tacoooooo

dricka: uehm.. öh. eh. vatten. haha, eller pepsi MAX(!!!)

godis: också efter humör.

tidning: cosmopolitan.

film: minns inte vad den heter.

djur: bebis-djur:D



DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR JAG:

gråtit: nope.

köpt någonting: jaajs! 

varit sjuk: är.

sjungit: hehu. jess!

sagt ”jag älskar dig”: hm. jo. becca, känn dig hedrad ;D 

velat säga till någon att du älskar den: vettefan. hahah

saknat någon: buhuuuu. ja!

kramat någon: mihi,ja:)

pussat någon: pussinusss! nu pussa jag dig! lööööööl.



gnatt!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards