;)

Alla inlägg den 18 september 2007

Av Thess - 18 september 2007 21:55

nu är jag helt klar med allting! så skönt det känns.

har renbäddat sängen, dammat, tvättat golv, slängt en massa gammla papper, ja ni fattar! ^^

blev så himla varm, haha. fast nu sitter jag här igen och fryser som en galning, ajsingbajsing! ;P


duschen nu då? ja, tack!:)

Av Thess - 18 september 2007 18:19

min mamma är för söt.

här har jag slitit som ett djur med städning och grejer så kommer hon hem med nya kläder, gissa om jag blev glad? ^^


lite smakprov av det hon kom hem med;



 1. ett par bruna stövlar, med stort skaft eller vad det heter, hehu ^^

2. ja, de ser ni ju. ett par pumaskor. rosa då, såklart ;)

3. gråa resp. svarta skor.

4. gråa superfina stövletter, auw. sööötingar!!

5. samma stövlett, fast med uppvikt skaft, man kan ha det efter humöret ;)

6. svarta lackskor. übersöta dom med, hihi.

7. två helt vanliga linne, typ ;P

8. ser ni väl också?! ;D jeaaans!

9. cowguuurl-skjorta ;P till min country-grejs-outfit då, haha!:D


--- -- --- - --- -- --- - --- -- --- - --- -- --- - --- -- --- - --- -- --- -


iih, hon är så söt så! :D <33<3<3333

Av Thess - 18 september 2007 13:31

... men en dålig dag tycker jag låter passande!


nu ska jag avreagera mig lite med städning, haha. bästa medicinen. på dåligt humör? börja städa! yäey.

så nu blir det städning, tack o hej leverpastej!

Av Thess - 18 september 2007 13:22

gosh... jag vill bara glömma. sjukt. jag trodde jag var nära döden, haha. nej fy. det var de värsta jag har varit med om!

denna dagen har än sålänge bestått av;

plugg plugg plugg, och en fet suck!!

vatten.

soffan.

tv.

och vatten igen.


kul? nja, har haft roligare.

ÄHHH, jag överlevde iallafall. TÄNK POSITIVT, THESS! häähä.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards