;)

Alla inlägg den 11 september 2007

Av Thess - 11 september 2007 18:15

Människor kommer in i ditt liv av en orsak, för en period eller för

resten av livet. När du förstår orsaken, kommer du också att förstå hur

du skall förhålla dig till denna person.


När någon kommer in i ditt liv av en orsak, är det oftast för att fylla

ett behov du har uttryckt. De har kommet för att hjälpa dig genom en

Utfordring, för att ge dig vägledning och stöd. För att hjälpa dig

fysiskt, känslomässigt och spirituellt.


Det kan verka som om de är sända från himlen, och det är de!


De är där för det du behöver dom för. Så plötsligt, utan att du gör

något fel eller på ett till synes opassande tidpunkt, kommer denna

person att säga eller göra något som gör att erat förhållande tar slut.


Ibland dör dom, andra gånger lämnar dom dig. Ibland provocerar de dig

och tvingar dig att fatta ett beslut. Det som är viktigt att förstå är

att ditt behov är mättad, ditt öde är fullbordat, deras arbete är

utfört. Den bön du skickade till universum har blivit bönhörd, och

det är nu dags att gå vidare.

Några människor kommer in i ditt liv för en PERIOD, för att det är din

tur att dela med dig, att växa eller att lära. De ger dig en upplevelse,

lugn eller bara får dig att le! :-) Kanske lär de dig eller visar dig

något du aldrig gjort förut. Vanligen ger de dig en ofantlig mängd av

glädje.

Tro på det... Det är äkta! Men bara för en period.


Livslånga förhållanden lär dig livslånga läxor, sådant du måste bygga

upp för att få en solid känslomässig grund. Ditt jobb är att acceptera

läxan, älska denna människa och använda det du har lärt i andra

relationer och områden av ditt liv.


Det sägs att kärleken är blind, men vänskapen är klarsynt!


Av Thess - 11 september 2007 16:06

nu är skolan slut, jag är hemma och(!) im soooooooooo tired! bussen hem var hemsk. jag försökte verkligen hålla mig vaken så gott jag kunde. blundade lite försiktigt sådär men öppnade ögonen lika fort igen, tänk om jag somnade och missa hållplatsen?! SURT.. sa räven!

MEN VET NI VAD?!?! NU SKA JAG SOVA SOM IN I BOMBEN, okejdå, först lite kaffe. jag fryser. bluäh! hejdå.

Av Thess - 11 september 2007 06:15

så trött är jag idag! och ändå försökte jag verkligen somna i god tid igår. men tror ni att det funkade så direkt? nejdå. fick först ligga och kolla i taket en timma, men sen så!

nu är jag iallafall uppe, i god tid dessutom. ingen försovning här inte, skönt! då kanske denna dagen blir en smula bättre ändå? ja vi kan ju alltid hoppas!

schemat idag då?

KAR; 8:00-11.40

LUNCH: 11.40-12:20

KAR: 12.20-14.00

drygt? ja!


kilar nu! byebye...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards