;)

Alla inlägg den 3 september 2007

Av Thess - 3 september 2007 22:31

phu. nu är jag hemma. har ju först varit i skolan, sen kom jag hem och käkade lite snabbt, ut och gick en sväng med Josse och sen kom martina o alex och hämta mig. skulle dra till Lund och hämta en kisebebis. hihi. så söt den var! är helt svag för allt vad bebisar heter, djurbebisar, valiga bebisar osv. tihi.

funderar på att internetshoppa lite kläder nu.. om jag orkar. KLART JAG GÖÖÖR! hallåja..

imorgon är det fotografering i skolan. WEHEY, hurrar vi för! inte. :)


Av Thess - 3 september 2007 13:12

är i skolan nu. har info&layout. smådrygt att bara sitta och skriva av en massa texter, men slutar 13:20 så har inte så lång tid kvar.

har danska sen vid 13:30 till 14:50, sen slutar jag, sköööönt!


hörs senare då! ;-)

Av Thess - 3 september 2007 05:54

usch fy pest och pyton! nu är de slut med att vara hemma för förkylning och grejer! men tro inte att jag är glad för det, nejnej. har så extremt ont i magen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. men det fårändå! naturvetenskap nu på morgonen, heja vad kul! inte...

överlever jag denna dagen så hörs vi efter da school. hejs!

Av Thess - 3 september 2007 00:02

nu är jag fruktansvärt trött! har suttit och planerat in olika saker, b.la möten då, i min kalender och kollat lite produkter som ni redan vet, haha. så ska faktiskt duscha snabbt som attan och sedan inta sängen!

sov gott allesammans, så hörs vi imorgon efter skolan! ;-)


pussokram..

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards