;)

Alla inlägg den 2 september 2007

Av Thess - 2 september 2007 23:49

nu när solen sviker oss och kylan drar sig på mer och mer för varje dag som går, så kan det vara rättså nice med en fräsch färg ändå. här har jag plockat ut några produkter som jag b.la säljer... 




arrh!! man ser ju inte texten alls bra på bilden. men jag kan ju skriva här vad det är för något osv..


 1. Self tan gel.

Brun-utan-sol gelé med mjukgörande ämnen som gör huden mjuk och len. Lättapplicerad. Tvätta händerna noga efter applicering och avvakta ett tag innan du sätter på dig kläder. 150 ml.

130,00:-

2. Tinted self tan cream

Tonad brun-utan-sol creme för ansikte och kropp som ger en läcker solbrun nyans. Ger ett snabbt resultat som sitter länge. Innehåller vitamin E som skyddar och mjukgör huden. Tvätta händerna noga efter applicering och vänta ett tag innan du sätter på dig kläder. 100 ml.

120,00:-


3. SUNkiss gel

Tonad gelé som ger en hälsosam gyllene lyster till din hy. Den silkeslena gelén är lätt att applicera och smälter naturligt samman med din hudton. Innehåller SPF 6 som skyddar huden. 50 ml.

125,00:-

 

4. SUNglow bronzing powder

Bronzingpuder som ger en skir naturlig solkysst färg. Finns i tre lockande nyanser. 4 gr.

130,00:-

Av Thess - 2 september 2007 23:15

såhär är de nu va.. att den 6 september ska jag på värsta HÖSTMÖTET med mitt s.k jobb, hehö :D och får dessutom ta med mig en vän, där vi kan lära oss att lägga en fräsch make-up, kolla vad som är trendigt i höst osv.. nu är frågan bara; vill någon haka på?! hihi. de är jättekul, jag lovar!!

säg bara till (men senast den 4 sept), så anmäler jag oss! tihi.. ;-)


Av Thess - 2 september 2007 22:31

sådär ja.. har man varit och krängt pizza med. gottit värre! fast ska jag vara ärlig? jag har börjat tröttna på det så smått igen. är inte alls lika gott som innan. kommer nog in i mina små perioder. tur är väl det annars vette f-n hur det hade gått med min kropp, haha!

det blev som sagt en pizza ändå, hawaii med vitlök-sås och jag är nöjd för ikväll! kunde väl inte bli mycket bättre? JOHODÅ! för vet ni vem som ringde när jag satt där och väntade på maten? JOO, MIN BÄSTA BÄSTA BÄSTA KOMPIS! åh, så glad jag blev. allt var bra med henne och hon trivdes. skönt och höra faktiskt. då sover man gott inatt med, höhö.

hon var nästan lite chockad tösabiten för hon hade aldrig föreställt sig att där skulle vara så stort som de var. "du kan inte föreställa dig, det är så stort alltså! vi skulle till några igår(tror jag det var) och det var i samma område, men det tog alltså ca 2h att komma dit!" ja.. då kan man nästan förstå att det är sjuukt stort där! hua.. unge:)

Av Thess - 2 september 2007 19:48

min söta papps ringde nyss och fråga om man var sugen på pizza och javesst! inte får man bryta söndags-pizza-suget, nonono. och okej! jag skämms faktiskt lite över att berätta hur mycket onyttig mat jag äter. but hey! man lever bara en gång. har inte tid och tänka på detta nu, vi tar det en annan dag.


tjing!

Av Thess - 2 september 2007 17:26


jacka: topshop.

väska: halens.

skor: skopunkten.

tunika/tröja: topshop.

jeans: minns ej?

halsband och diadem: h&m.


ruggigt väder idag. brr! ska minsann gå och lägga mig igen, men denna gången med teoriboken och försöka att inte somna! vilken utmaning. klarar jag det tro?

är det något bra på tv ikväll föresten?








psst! miss u alot...


Av Thess - 2 september 2007 14:22

la mig ner i sängen igen efter sista blogginlägget, somnade såklart! men nu är jag vaken igen. helt klart med huvudvärk. brukar ofta hända när jag somnar om senare på dagen.. jobbigt.

men men. så ligger det till hos thess denna underbart*ironi* roliga regniga söndag..

ska väl ta och dra mig in i duschen snart. har inte ens käkat frukost, ajaj!! och det är marknad här också, wihooo! nä uff. sånt orkar vi inte. det är söndag, då ska man inte trängas med gammla kärringar o gubbar, haha. fast munkarna är goda. hums... jaja!

käk och duschen nu, sen får vi se vad som händer.

martina den stackarn jobbar 10.00-18.00 idag, JIPPIIII! :P

Av Thess - 2 september 2007 11:16

hittade en kul liten sak till att börja med, muhaha.


* Rubber duck
* Leopard print with contrast beak
* Squeeker feature
* Comes in funky box
* Make bath time fun with this cool lush duck

superfina stövlar, hihi. typ helt vanliga men tyckte ändå där var något speciellt med dom..

auuw!! skitsöt tröja. med svanar, mihi

mysig pyjamas.. typ. älskar siden! och färgen var gulligull som bara den!

var dom inte söta då? joooo. finns inget annat att säga. dom bara var så perfekta! ;D

iiih, ännu ett par.. lika fina dom. sånna prinsess-trosor ;D dock är jag lite skeptisk mot modellen.. kan inte vara så sköna att ha på under kläder, men att gå hemma o mysa/sova i så är dom nog brao =)

Av Thess - 2 september 2007 10:46

vaknade nyss. har sovit gudaskönt inatt med! lite trist att det var så himla grått och regnigt ute nu när jag vaknade.. det var ju så fint väder igår!! buhu.

är hösten verkligen på insprång nu? uuuuuff! jag vill kunna sola och bada fortfarande, kylan är inte min bästa kompis, har aldrig varit och kommer aldrig bli iheller. värmen, den däremot, har alltid varit min goda kompis, svik mig inte nu. jag är faktiskt snäll...

nåväl.. nu är det iallafall så och det finns väl inte mycket att göra åt saken.



Ovido - Quiz & Flashcards