;)

Alla inlägg den 5 september 2007

Av Thess - 5 september 2007 22:32

min mage huuuurts! damn. blir knäpp snart. skolan imorgon då. vi gör ett nytt försök. eller jag måste! missar så grymt mycket och snart ska vi börja med vårt stooora projekt med - starta nätbutik, yey fun! ;-)

har ganska lång dag framför mig också, uh. först skolan mellan 09.30-15.05 sen drar jag direkt in till malmö på möte med da work till kl 20.30, om jag inte minns helt fel.

men jag ska inte klaga. har bara fredagen kvar i skolan sen då i sådär 3h, så jag kan väl stå ut. :)


vad händer i helgen? för bövelen, låt mig göra någonting. bara något! inte en ända helg till som ser ut som förra. då går jag under. vidrigaste ever!! jag måste göra något, umgås du vet. närhet, give mee..

haha. desperata unge. nä okej, inte så farligt kanske men, nästan iallafall.


jahaaa. vad ska jag göra nu då? äta lite kanske? tröst, tröst tröööst! fettoooo:)

Av Thess - 5 september 2007 18:49

nu har jag käkat. pasta med thess special-tomatsås och vitlöksbonjour, haha.

tänker dra ut med vovven nu. skönt att få gå och filosofera för sig själv ibland. man mår så mycket bättre också efter man har rört på sig. och eftersom mitt ena knä är så cp som det är så får jag helt enkelt nöja mig med promenader! arrh. :(

men ja.. promenix med vovven nu, sen sätta sig framför idol med lite kladdkaka, HAHA. oj vad nyttig jag lät nu då. där försvann promenads-duktigheten. ;-)

yäyä. whatever. seee yaa!

Av Thess - 5 september 2007 12:39

ja... om man skulle göra lite mat snart då. börjar bli lite hungrig känner jag. vet bara inte vad man ska hitta på för något. är inte det roligaste att stå och laga mat åt sig själv, så snabbt och lätt ska det vara.. och gott såklart! ;P


ja vi får väl gå och rota i skåpen.. haha. tjing!

Av Thess - 5 september 2007 10:29

stannade hemma idag med. sablans migrän. men somnade innan jag hann ta tabletterna inna, ajaj!

lillfnuttan är också hemma idag, så vi la i min säng och kollade på film, offside, höhö. men mina ögon ville inte så somnade ju som sagt.

nu skriker hon, "THEEEEEESSAAA... THEEEEESS, vi ska måla. koooom!" jaja då. kommer väl skitunge! ;-)

Av Thess - 5 september 2007 00:34

glömde att skriva godnatt juuu! så.. godnatt! :D

får se om det blir skola imorgon, men de är lika bra att ställa in sig på det så..:)

imorgon är det ju halva skolveckan så inte långt kvar till helgen nu. skönt! ;-).


pussokram.



wish i could have been there for you all along..

v   v   v

Av Thess - 5 september 2007 00:06

ja efter denna dagen med alla möjliga känslor, tårar, skratt-attacker osv borde man kanske dra sig mot sängen och hoppas på att man mår bättre imorgon.

har ju faktiskt gjort en hel del idag trots att man skulle vila knä och grejer.

gjorde ju fint på graven också idag ju och såhär kan de låta när vi är i farten;


jag "martina.. tror du inte mormor sitter där och ser nöjd ut med sina vänninor och skryter om hur fint hennes barnbarn har gjort åt henne"

martina: "haha, jooo de tror jag du!"


:)



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards