;)

Alla inlägg den 10 september 2007

Av Thess - 10 september 2007 23:26


söta va? I KNOOOOW!



godernatter busfrön.

Av Thess - 10 september 2007 22:10

damn! det märks verkligen att hösten är här nu. det blir så himla mycket fortare mörkt ute, man fryser för minsta lilla, tröttheten är inte att tala om osvosv...

så himla sorgligt. löven har börjat falla också, kan man bli mer deprimerad? no no noo. jag vill ha sol, massa sol och lov.

och vet ni vad? jag är redan trött på allt vad skolan innebär, normalt? vet ej...


positiva arne, HEYHEY! (;

Av Thess - 10 september 2007 20:00

ahh. sådär ja. hemma igen. skulle egentligen iväg och kolla på en ny bil till mig idag, men det blev inte så.. suck! fick minsann vara så snäll och göra ett drygt sjukhusbesök istället. jag blir så trött av sjukhusklimatet. ont i skallen och på duktigt kasst humör! arrh.

fick iallafall i mig lite donken-mat idag. varför är Lunds mc donalds mycket, mycket, mycket godare än någon annan donken-mat?! :D

ska lägga mig framför tvn nu och bara ta det lugnt resten av kvällen. jag känner mig död. nästan iallafall.


inga fler sjukhusbesök för min del, tack!

Av Thess - 10 september 2007 12:29

Dagens klädsel: hotpants, än sålänge.

Dagens dusch: snart

Dagens frisyr: ehm. ruffsigt?

Dagens händelse: har inte hänt något speciellt än

Dagens händelse 2: -II-

Dagens vill ha: en bra dag

Dagens saknad: den finns

Dagens drog: saft?

Dagens tråkigaste: regnet

Dagens dummaste: nämner inga namn..:)

Dagens finaste: du eller?

Dagens köp: nada

Dagens godis: choklad.

Dagens humör: depp


Vad stör du dig på just nu?: den.

Varför?: för att.

Vilken tid gick du upp idag?: försov mig. 10 kanske? minns inte 

Har du sovit i din egen säng i natt?: yess.

Har du strumpor på dej nu?: nää

Vad längtar du mest till?: det

Kvällens program?: mean girls(?) idol!!:D


Pierca tungan eller näsan?: tungan

Seriös eller rolig?: båda.

Orange, blå, gul eller röd mjölk?: inget utav det. grön - laktosfri.

Brinna upp eller drunkna?: spelar roll?

Umgås med föräldrarna eller fiender: föräldrar

sol eller måne?: sol

vinter eller höst?: suck...

soligt eller regn?: soligt!!

hur mkt är klockan nu?: 12:39

Fullständigt namn?: Therese

Vart vill du bo?: någonstans utanför skånes gränser:)

Hur många barn vill du ha?: ptja. 2 kanske.:)

Vill du gifta dej?: om det känns bra så.

Favoritårstid?: sommar

Humör just nu?: depppp, jävla väder.


Har du..

kysst någon?: jodå.

blivit kramad?: jaepp.

kännt dig fånig?: har jag säkert

saknat någon?: mjo..

gråtit?: mhm

ljugit?: de har nog alla mer eller mindre:)

blivit kysst?: jaoo

blivit jagad av polisen?: nope 

en hund?: ja

en katt?: jepp




sover du helst ensam eller med sällskap?: får jag bara plats till att sova vilt så kan jag gärna sova med sällskap! :D

tror du på spöken?: mihi ja.

pratar du fortfarande me personen du kysste senast?: jo

har du sett din bästa vän gråta?: yao

vilka vitaminer tog du som liten?: minns inte namnet, men gott var det!

vad åt du senast?: choklad. hähä

har du fått nån komplimang idag?: av mig själv då eller? =)

har du varit med i en rättegång?: njae

är du polare med grannarna?: jodå

vilka språk talar din mamma?: svenska

vilka länder har du bott i ?: sverige

senaste piercingen?: naveln. men tagit bort igen.

när åkte du bil i mer än 15 minuter senast?: igår 

är du gay?: nej, är du?

har du däckat/spytt av alkohol?: tro de eller ej, men nope.. 

har du äggat någon?: nej.

har du täckt någons hus med toapapper?: noo

har du varit på stranden?: amen. ja!

minns du din/dina musiklärares namn?: några. 

Hur bra är din syn?: inte den bästa väl..

Har du varit på ett party?: haha.

Skulle du kunna tänka dej att simma med hajar?: wahh, NONONOOO!

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?: han som inte finns eller?

Vilket är det bästa bröllopet du har varit på?: mams o paps.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?: skulle de säkert.

Var är dina syskon just nu?: lillskiten - skolan, storskiten - vene?  

Vad är den senaste drömmen som du minns?: hemligstämplad! mwaha

Vem ringde dig senast?: mamma

Vad ska du göra i helgen?: de är måndag, hörru!

Vad står det i det senaste sms:et i din inkorg?: jag kommer

När var du riktigt sjuk senast?: förra veckan

Vad finns i din bakficka?: vilken bakficka?

har du färglinser?: inte på mig just nu.

Vad gjorde du klockan 2 inatt?: sov hoppas jag?

Vad är det första du gör på morronen?: dricker.

vad ska du göra efter det här?: duscha.

Av Thess - 10 september 2007 10:03

lite av det jag beställde förra veckan. kommer inte ihåg alls mycket.. men detta är ju vad jag minns då, såklart!



ja.. sen minns jag som sagt inte mer! haha..

Av Thess - 10 september 2007 09:27

godmorgon.

thess har försovit sig, HEY VAD KUL. jag stannar hemma.

denna dagen kommer säkert också gå åt hel.... =(

jaa, vad ska jag nu göra då? bara vänta eller. men på vadå?

åååååh. blir så arg!

Av Thess - 10 september 2007 00:32

ingenting är bra idag.



...

...







...


...







...


SJUKT VAD GLAD JAG ÄR ATT DAGEN ÄNTLIGEN ÄR ÖVER!! låt mig få slippa imorgon.


kan allt få bli som vanligt? jag ber?



godnatt då.. =(

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards