;)

Alla inlägg den 25 september 2007

Av Thess - 25 september 2007 23:19

nä, vet ni vad! nu ska jag minsann gå och lägga mig. läsa lite på provet sen blir det släckt lampa och massor med sömn. iallafall till klockan ringer 05.45

it's time for test tomorrow. heja, thess, heja!!


goodnight!

Av Thess - 25 september 2007 22:02

vad har hänt? är jag störd eller?

har pluggat som ett s-v-i-n sedan jag kom hem idag på p&f-provet och jag är lika okunnig som jag var innan jag starta.

min stavningsförmåga är ur funktion. jag lovar. kan man inte ens skriva "positiv" eller "entreprenör" rätt så borde något fattas där längst inne i hjärnkontoret.

har varit totalt groggy i hela melonen.

uppfattat saker o ting 5 timmar efter.

jag behöver inte fortsätta va? okey, tack...


vilket ful dag säger jag bara.


lite veckans-outfit-bilder kanske? dock inte dagens med tanke på ful-dagen. ingenting har varit rätt. nä fy vad ful jag är! haha.


eller okej. ni kan få en ute-och-går-bild. där ser man ändå inte så mycket av mig! :D


svart skinnjack - CKN

oversize stickad tröja - don't remember.

lång tröja under - h&m

leggings - gina trocit

långa varma strumpor - don't remeber.

stövlar - la redute (stavas det så?)

väska - h&m

åhlenspåse - åhlens (NÄMEN?!)



gårdagens.



tröja med krona - la redute

lång vit tröja under -kan det vara h&m kanske?

svarta jeans - h&m ;D

gråa stövletter - la redute

cardigan - minns ej!


lördagens.


hoodietröja - h&m (handlar jag SÅ mkt på h&m?!)

halvlångt linne - la redute

blåa jeans - sorry, men h&m där med haha ;D

svart skärp - någonstans i eksjö tror jag de var?



såg att jag hoppade över söndagen nu, men är de mycket att se en mysdress? njaee... de klarar man sig nog utan! ;) haha.

Av Thess - 25 september 2007 21:46

jehopp jehopp, då var snart denna dagen också över. hur skönt är inte det?! riktig fuling-tröttis-dag och ändå fick jag en smula sovmorgon och jag la mig hyffsat tidigt igår och kunde dessutom somna bara sådär, direkt alltså. mirakel kan vi kalla det där!!

nä usch fy bubblan, iiiingen bra dag idag. men (det finns alltid ett men) jag hade skoj med becci, riktigt skoj. tandläkaren färgade hennes käft rosa. därefter skulle vi till max och käka. det tyckte hon var lite smått pinsamt, då förstår ni kanske att jag hade kul? staaaaaaackars becca, nooot! hehu :D nä men... äsch! lite kul får man väl ha?

åhlens efteråt och ragga upp kalender och sånt tråkigt skit till skolan, pennor och ja, ni fattar. men jag ska inte sticka under stolen med att jag kände mig duktig, himla duktig faktiskt! inte ett ända plagg iheller du, DET fick min mamma till att tappa hakan när jag kom hem.

men hon ska inte vara så spiss för hon hade minsjäl varit en dum flicka och raggat till sig både jacka och skor!!


mam "kolla här... jag hitta en ny jacka, den kan man ha nu i höst!"
me "ja"
mam "kolla här då. ett par nya skor. låga. lite sportigt tuffa va?!"
me "......... mm." (psst! dom var skitfula!!)

mam "men dom kunde varit snyggare... fast dom kosta ju 700 så"
me  "EH, OKEJ. DOM HADE KUNNAT VARA JÄVLIGT MYCKET SNYGGARE!!!!"


ja. vad säger man? ärlighet varar längst? eller förlåt, mamma?

yäyä, hon tyckte nog inte själv att dom var sådär jätte snygga så inte ska hon gräva ner sig inte, nejdå. på´t igen och bättre lycka nästa gång!

Av Thess - 25 september 2007 09:10

nu är man uppe igen, fast lite senare än vanligt... skönt! :P

blev dock ingen rejäl sovmorgon eftersom jag lovade min lilla stupgums att hålla henne i handen hos tandis, haha. stackarn ska snart operera om hela munnen. knäcka käkar o grejer, usch! min lilla bebis hahaha. :/ näe skoja. men de är faktiskt lite synd om henne. men hon ska vara glad för hon slipper skämmas över att äta barnmat, hon har en bra anledning?! barnmat är goooott, mihihi.


snart kommer min kusin på frulle-besök, självklart hennes bebbe med, hihi. hon bor ju i västerås annars så det är inte ofta man ser henne, men det ska bli kul faktiskt. och jag är faktiskt hungrig, så hon får gärna komma nu, hah ;D

njae, annars är det tyst och fridfullt här. okej, radion skriker lite, tur det väl, man slipper känna sig helt alone då. ja, jag vet att jag är barnslig men de pissar väl jag på! ^^


aej, nu går jag. hoppas ni får en bra dag everybody! :D goodbye.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards