;)

Alla inlägg den 29 september 2007

Av Thess - 29 september 2007 23:19

jag vill ut! roa mig som f-n. ha riktigt äckligt sjukt kul! men vad gör jag? sitter här framför en 4kantig silvrig sak och hoppas på att någon rolig person ska visa en lite skymt, händer det? nää! endast min döskalle-mugg med te i och jag håller varandra sällskap. varför ska alla ut när jag får sitta här som en annan idoit? buhu...

messa lite med Minette förrut, men hon var tråkig mohahah. skulle gå och lägga sig, wäääääääääh. dumma dumma jeffla unge!!

har absolut ingen aning om vad jag kan göra för att bli åtminstone lite trött och förhoppningsvis somna så fort som möjligt. fast, vill jag sova? näe inte det iheller egentligen... suck. help me!

surprisa mig lite vettja, någon... jag lovar att bli jätteglad! :D


lalala. vad jobbig jag känner mig. och inge kul på tvn iheller. FET SUCK!

Av Thess - 29 september 2007 21:45

... men ingen tårta till Thess inte. så typiskt, jag som var så sugen ^^ men icke. är man allergisk så är man!

jaja. nu är jag hemma iallfall, i mina mysiskläder, hihi :D skönt. trist att alla är ute ikväll, så får man själv sitta här och filosofera. blablabla. jag är tråkig idag, så ska gå. tjopp!:)

Av Thess - 29 september 2007 15:18

ha. vet ni vad?! jag gjorde det!! byta lampa o grejer, mohaha. jag kan ju! :D det var minsann en utmaning, haha. enkelt var det också ;) inte alls så bökigt som jag trodde!

nu behöver ni inte anstränga er med att komma hit, för här ska det duschas!

Av Thess - 29 september 2007 14:43

sådär ja. då var det snart dags för duschen! systeryster fylla år igår så det blir tårta o grejs idag, mumsfillibabba!

men! jag har ett problem... lampan på toan har pajjat, så ska jag nu stå och duscha i mörker? oh nOoOoO!! visst skulle jag kunna byta den, men om man inte är så glad i höjder då? haha, dagens i-lands problem.

ingen söt liten prick som skulle vilja hjälpa mig? jag ber snällt nu...



Av Thess - 29 september 2007 13:18


1. döskalle-väska, haha söt!

2. blåa jeans.

3. gråa jeans.

4. grå stor polotröja, mööjspöjs

5. grå oversize stickad tröja

6. svart/grå rutig tunika/skjorta(?)

7. söt rutig klänning, mihi

8. hårgrejs

9. babyservetter. de visste ni inte va? en 5-barns morsa som sitter här o bloggar?!

haha nädå. men dom är bra o ha när man är ute eller är dunderförkyld som mig och man inte vill ha ont runt näsan ^^ muhaha.


tyvärr så ligger det mesta redan i tvätten (jag hatar när kläderna luktar... butik, hehu!) så de finns inte bilder på allt än, men snart så... :)

Av Thess - 29 september 2007 09:57

godmorgon godmorgon!

inatt har det inte blivit många timmars sömn, men jag är lagom pigg ändå. är fortfarande öm i kroppen sedan den där "lilla" olyckan igår.

ja, det kunde ju gått värre, mycket värre. men vi hade tur. änglavakt.

ser fortfarande bilden framför mig, innan allt händer och lite chockad är man allt.

men jag är iallafall glad att det gick som det gick!


nu ska jag dricka lite te och snyta mig, tjohej!

Av Thess - 29 september 2007 02:09

Dagens...


svart skinnjacka - vet ni ju redan.

grå tunika - DICE

skärp - doooonooo

svarta leggings - ellen kay

svarta lackskor - la redute


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards