;)

Alla inlägg den 9 september 2007

Av Thess - 9 september 2007 17:40

har varit och tränat på musikalen nu. visste faktiskt inte att det var idag, men nu är det avklarat iallafall. nästa söndag är det dags igen!

idag valde vi roller och gick igenom det hela lite. och jag fick typ huvudrollen, gosh! men det var lite fun faktiskt.


ska hoppa in i duschen nu, sen blir det myskläder på. josse skulle slå mig en signal sen och säga ifall vi skulle ner till replokalen och köra lite låtar så ska väl bara vänta på det sen...


ja. annars händer väl inte så mycket.

helst av allt önskar jag att jag var helt ensam idag. ingen bra dag alls med andra ord...

Av Thess - 9 september 2007 10:55

nu är man uppe igen. somna rättså snabbt och har sovit gott hela natten. skönt.

händer väl inte så mycket idag skulle jag tro. ska slappa som tusan, det är ju söndag!! heyhey. nu vecka på insprång. usch!

Av Thess - 9 september 2007 01:34

ja.. denna dagen har väl varit lite väl knasig, men jag har ändå gillat läget hyffsat bra! =) dagen började jättebra! hihi verkligen. den fortsatte bra, fram till tidiga kvällen, eller vad man ska säga.hade verkligen megabooooriing.. satt och kollade på hans o hennes eller vad den heter, haha. så kul! sen ringde martina och fråga om jag var sugen på att sitta o snacka lite skit o dricka gott, lyssna på gammla godingar osv, och javisst var jag det! =) gud så kul det var! sjutk mysigt att bara få vara och ja.. snacka om allt mellan himmel o jord..

smakade någon slags likör som smakade lite munskölj, haha. den var jättegod =) sen drack vi någon chokladsak som också var super! inget fylle men damn vad kul man kan ha utan en massa snurrigheter osv, sådeså! =)


men ja.. dagen hade ju varit lite knepig med. men det behöver vi ju inte sitta o älta. får helt enkelt ta det som det är.

jag hoppas VERKLIGEN att det bara är jag som är lite.. vad ska man säga? nere? eller ja.. äsch.

hoppas det löser sig iallafall. hua!:(

sängen nu då? får nog bli så.. faaaan, fan faaaaaaaaaan!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards