;)

Alla inlägg den 22 september 2007

Av Thess - 22 september 2007 21:03

nu har josse gått hem, hon skulle visst jobba imorn så det fick bli en tidig kväll...

här sitter jag nu och ser dum ut. funderar på att gå och tända en massa ljus som livar upp lite. blir ju så lätt mörkrädd och lampor är inte lika mysigt ^^ haha.

lalala, vad finns det att göra? heeeellooo, de är lööördag - inte söndag, ja... det känns faktiskt som om det vore söndag... veeeery bad.

höuum... ja, jag får väl gå och tända ljus då. innan hjärtat hoppar ut ^^


later!

Av Thess - 22 september 2007 18:28

ooops. josse kommer snart och jag sitter fortfarande i mina mjukisar ^^ hehu. ska prata en massa skit, bara så ni vet! spcielt om er. muhaha. näe jag bara skoja lite. visst var de kul? jeaooo.

men men.

ehm............

öhm......

hmm...........


KLÄDBYTE NU! :D hejhej


Av Thess - 22 september 2007 15:05

har försökt få tag på min lillasyster sedan jag vaknade men har icke fått något svar, typiskt också!

aja, nu har jag iallafall skickat iväg ett sms till henne som jag hoppas hon svarar på innan jag får nervsammanbrott, haha.

får städa sålänge, så jag kan hålla mig lite lugn, men bara lite.. svårt de där.


hmm... städning var det ja! tjing... 

Av Thess - 22 september 2007 13:02

please?! jag ber dig. don't start again!

det finns en massa annat som är bra mycker bättre, och tänk på din hälsa, mig, oss.

eller nä, skit i det, precis som förr. det blir ju säkert mycket bättre, eller?

jaja... jag får väl klara mig ändå. det har ju funkat i 17 år så varför inte några år till?

blir bara så besviken. det har hänt innan och jag vet att det blir samma gammla vanliga du igen. fast jag hoppas inte!! men vad hjälper det?! ingenting! och vad var det du sa för bara några dagar sen? ljuger du? du ljuger för mig!! ditt eget kött o blod. fy fan säger jag bara! jag önskar att jag aldrig hade ringt, att jag bara inget visste. jag kan inte göra ett skit, bara sitta och se på när du tar kol på dig själv, hur tror du det känns? bra eller?! tro fel, gör det. för de är inte alls så det ligger till. det gör ont i mig. och jag blir förbannad, ledsen, framför allt blir jag besviken. alla lögner som man går på varje gång och gör fler och fler sår i själen, som sedan rivs upp ännu mer, när de precis har läkt färdigt.

jag är stark och ska minsjäl klara av det, tro mig! jag tänker inte ligga och böna o be för en sån ruttenskalle som du. du vet så mycket väl vad vi alla tycker men du struntar i det. GÖR DET DÅ! bara bry dig inte.

men en sak ska du ha klart för dig; det gör jä-ligt ont ändå!


tänk på vad du har och vad du kan förlora. hjälper det? troligtvis inte. men ändå.

vi älskar dig. du är vår största idol, men inte ens det verkar du bry dig om ett skvatt!


fyyyyyyyyyy faaaaaaaaan vad besviken jag blir! (och nu är jag snäll)

Av Thess - 22 september 2007 11:03

godmorgon!

kunde knappt somna igår, låg vaken hur länge som helst. hosta och hade sjukt ont i magen. men till slut så orkade inte ögonen mer.

har fortfarande ont och jag hittar inga värktabletter någonstans här hemma. arhh:( dumma dumma, blir galen!!

nu ska jag gå och dra på mjukisdressen, haha ;P...

Av Thess - 22 september 2007 01:07

det är just precis vad denna kvällen har bestått utav. en flaska vin och en massa skratt, precis lagom tycker jag.

satt och kolla på saw 1 innan och herregudvad läskig den var! jag kommer inte kunna sova nu. haha. sen ville martina så gärna kolla på discovery och det var minsann inte ett dugg bättre. nej usch!

men jag har iallafall haft ruggigt skoj så jag ska inte klaga! =)


eller en sak har varit mindre skoj.
har en killkompis, eller nej förlåt - hade(!!) som ringde mig för ett tag sen lika full som alltid. fråga om jag hade sprit osv. nej, sa jag, det har jag verkligen inte. och han var så sluddrig i orden att jag knappt fatta vad han sa. och han bara fortsatte älta på om allt och inget, var allmänt stor i käften (också alltid likadant när han har druckit), jag sa till honom om och om, ring igen när du är normal och då fick jag till svar "jag ringer sen när jag vill älska" nää, det vill jag gärna inte att du gör, svara jag. men han fortsatte, såklart!! till slut orkade jag inte mer och fick bara ur mig "SKÄRP DIG, HUR GAMMAL ÄR DU?!?!! DRA ÅT HELVETE!!"


jag orkar allvarligt talat inte lägga ner mer energi på "vänner" som man hela tiden försöker hjälpa och stötta i ur o skur och sen får man inte mer än skit i nacken tillbaka. det är slut på sånt från min sida, det har jag sagt. jag har tagit mig i kragen och äntligen börjat fatta galoppen. där finns så många andra som jag verkligen älskar av hela mitt hjärta och som också ger tillbaka samma hjälp, stöttning osv...

det är DEM jag vill lägga ner energi på, ingen annan jävla slashas!!


hua. skönt det var att få detta ur mig. tack o lov.

visst är det tråkigt att behöva ta till med riktiga hårdhandskar mot de man egentligen tycker om. men man behöver inte en massa smärta och spott och man kan väl inte heller tycka om en person på riktigt som bara ger skit tillbaka? eller?

ja. iallafall. nu var detta gjort och jag hoppas att det ger bra resultat!


sängen blir mitt nästa projekt nu, sov gott allihopa och var rädda om varandra! =)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards