;)

Alla inlägg den 6 september 2007

;))

Av Thess - 6 september 2007 23:13

tjaaajna!

jag är nöjd, mer än nöjd jag ärsjukt nöjd!


.. och duktigt trött. så skriver imon!:) gnatt..

Av Thess - 6 september 2007 13:57

hej o hå! :)


håller på och fixa till mig nu. får ju se något fräsch ut.. har absolut passion igång, haha! så sjuuuukt gammla låtar, men söta är dom! :D det var int eigår man hörde westlife, bacstreet boys och alla de där pojkbanden man var såå förälskad i, haha. sött.

nä.. nu fortsätter jag med da make-up sen kommer det svåraste. klääädvalet. vad i hela fridens namn ska man ha på sig?!


och föresten.. jag är nervös. mihihi.

Av Thess - 6 september 2007 10:09

god morgon, god morgon!


det tog lite tid att somna om med den bultande skallebanken men till slut så gick det och man uppe igen! på lite bättre humör. och med lite, eller förlåt, mycket mindre huvudvärk.

är sjukt hungrig så får väl snart gå och göra mig lite frukost.



Av Thess - 6 september 2007 06:53

inte alls konstigt att jag inte kunde somna fören närmare 04:00 igår. migrän deluxe idag, och detta "anfallet" måste vara det värsta av alla. känns som om jag ska spy vilken sekund som helst, speciellt om jag rör mig för fort. ungefär som en bak-fylle känsla, fast 20 gånger värre. som tur är så har jag laddat med mina piller, tacka gud för det!

jaha. de blir väl stanna i sängen halva dagen idag då:( mötet blir ändå av ikväll, så är de bara!

lite piller, vatten och sömn sen är jag nog den rätta Thess igen. vi hoppas väl på det!?!:)


nu ska jag försöka sova ett tag till.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards