;)

Alla inlägg den 16 september 2007

Av Thess - 16 september 2007 23:42

förresten, ni har sett den filmen "så som i himelen" eller vad den heter. o säkert hört låten "gabriellas sång" där...?

jääääsus, den är bra för självförtroendet, trots att det låter som en... konstig låt, höha.

kanske bara jag som är konstig eller? :D


texten kommer här!


Det är nu som livet är mitt Jag har fått en stund här på jorden Och min längtan har fört mig hit Det jag saknat och det jag fått Det är ändå vägen jag valt Min förtröstan långt bortom orden Som har visat en liten glimt Av den himmel jag aldrig nått Jag vill känna att jag lever All den tid jag har Ska jag leva som jag vill Jag vill känna att jag lever Veta att jag räcker till Jag har aldrig glömt vem jag var Jag har bara låtit det sova Kanske hade jag inget val Bara viljan att finnas kvar Jag vill leva lycklig för att jag är jag Kunna vara stark och fri Se hur natten går mot dag Jag är här och mitt liv är bara mitt Och den himmel jag trodde fanns Ska jag hitta där nånstans Jag vill känna att jag levt mitt liv


 

men iallafall... "de är nu som livet är mitt" ungefär så känner jag. kanske därför jag kännde lite extra när jag hörde den ;P... äh, whatever!

Av Thess - 16 september 2007 23:34

hehuuuuu. musikal-träningen var grymt kul idag vill jag lova!

mycket skratt och fjant vilket resulterade att det kanske inte blev så mycket träning ändå. äsch, huvudsaken är att det blev HYFFSAT med träning OCH att vi har skoj! ;-)

hahaha. sen var det då snack om lucia och sådär. guess what? jag, me, thess ska vara lucia!! det bådar inte gott för folken runt omkring mig, taha. 

ääääyyy... det blir sketabra ska ni se! ;D


skoooooola imorgon. läxa i naturkunskap. har thess gjort den? nej det har hon inte. är hon död imorgon då? ja det är hon.

faast, nu när jag tänker efter... sa dom inte att det mest var övning inför provet? i hoooope so. men nu till den biggaste frågan då; när är provet? höhöö. noll koll, tjipptjopp.


haj o ivaj!

Av Thess - 16 september 2007 16:21

nu ska jag iväg och träna på musikalen, veeeery nice!

sen blir det nog film och grejs här hemma. uppladdning för veckan, hehu.

suck. jag hatar söndagar. arrh!! :P


kort sagt: DU MÅSTE VARA TUFF SOM EN BITCH FÖR ATT KOMMA NÅGONSTANS! hähää.


"stop crying and grow up!" ;-)

Av Thess - 16 september 2007 12:06

helluuu alla små bloggungar, eller jag säger godmorgon, de låter bättre.

har precis vaknat och nu är det söndag, hua.

det innebär att skolveckan är ruskigt nära och ja... det är ju inte vad jag gillar direkt, men det ska säkert gå bra!

hm.. ja. vad ska jag mer skriva? jo förresten! de är ju träning idag, musikalen u know. fun!

sen blir det nog en runda till pappi, ska förmodligen hämta min lillasyster också.

ja, jo... nä, nu har jag inte så mycket mer att skriva så vi hörs senare!


have a nice day.

Av Thess - 16 september 2007 01:14

tjaaaaaaajna!

har legat och kollat på film nu, se upp för dårarna. riktigt bra, hihi!

den kom verkligen rakt från hjärtat och in i nästa, underbart!

nu kan jag sova gott. haha.


gonatt.

Ovido - Quiz & Flashcards