;)

Alla inlägg den 1 september 2007

Av Thess - 1 september 2007 21:51

..heter det så?

whatever.. vi kollar på det nu iallafall. dricker lite cider och smaskar gott, nice!

var och fiskade förrut, men martina och jag blev så arga på det för vi fastnade mellan stenar och allt möjligt hela tiden, så vi drog hem och nu sitter vi som sagt i soffan och gottar oss ;-)


vad gör ni ikväll?

Av Thess - 1 september 2007 17:17

sådär ja.. då har man hunnit med att vara i Kristanstad med. martina och jag på biltema, great! blev en sväng på nått annat skit med, haha. pinsamma dagen, men skoj. avslutade med max och nu är vi home again. ska snart dra och fiska. yehey!:P men först kaffe.


hej sålänge..

Av Thess - 1 september 2007 11:56

hört den låten någon? den är väl fräck!?


nu ska jag kila in i duschen och vänta på mina frukost-sällskap. höhö. dom ringde precis när jag skrev det o sa att dom skulle komma snart så då får de nog bli lite actionaction!!




saknad..      v   v  v

Av Thess - 1 september 2007 11:14

lördag idag då.. och klockan har slått både 10.00 och 11.00 nu är min bästa vän inte i sverige längre (om flyget har gått som det ska). har skickat sms och inte fått leveransrapport, så hon är nog med all säkerhet på väg nu.. är så orolig att något ska hända, men det går nog bra. ska tänka positivt ju:)

är jättestolt över henne.. att hon vågar och allt de där. det är ett stort steg att ta. jag är själv en liten fegis ja, mihi. :)


har ni sovit bra inatt? vad händer idag?

Av Thess - 1 september 2007 01:31

bara för jag inte kom på john blund-låten så fick de bli lilla snigel..:)

nu ska jag iallafall gå och borsta tänderna sen blir det sängen. gosa in mig ordentligt i täcket o mysa.. hoppas morgondagen bjuder på något skoj! bestämde frulle med kusinen och hennes käraste imorgon när dom vakna.. hoho.. trist att käka själv jöö! :P stattas mig..


men sov gott mina små bloggläsare. hoppas ni också får en bra dag imorgon. och challe om du läser detta. CALL ME innan du åker, jag ber dig!!=( plz...

loveu. <3


men gonatt då.

Av Thess - 1 september 2007 01:22

denna funkar också.. jag är inte den som är den.

så.. nu är det bara att välja vilken bil ni väljer att komma med. jag tackar o tar emot så hjärtligt såå! :D


Av Thess - 1 september 2007 01:16


ja, jag bangar inte alltså.

kom med någon utav dessa och jag blir knäsvag direkt;D haha.

rebecca och jag drömmer. våta drömmar. ajaj!!


Av Thess - 1 september 2007 00:41

ska snart sova, men måste bli lite tröttare först, så knyckte åt mig en lista till.. nyfikna? läs! ;-)


Hur bor du: ett blått typ radhus kan man väl kalla det?
hur och vart vill du bo i framtiden: jaodu.. inte här iallafall.. i någon stad. gärna utanför skånes gränser.. faktiskt. lalala
brukar du komma i tid: oftast så..
Vad hade du i din mun senast: cola
Har du bra kondition: helt ok.
Hur lång är du: 1.66 kanske?

Hur känner du dig just nu: besviken.. halv-trött, orolig.. lite glädje ändå.

Hur upplever du dig själv som person: oftast glad och positiv. försöker göra det bästa av situationen. snäll o omtänksam.

Vanligaste färg på dina kläder: oj! vet jag faktiskt inte. inget jag har tänkt på.


Kan du laga mat: aadå!

Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar hendel och administationsprogramet, butik..

Vad har du på dig: siden-pyjamasbrallor och en t-shirt, kofta..

Har du någon fobi: alla räliga småkryp. tvii!

Hade du en bra kväll igår: ska väl inte klaga.. men har haft de bättre..

Vilket är ditt senaste inköp: en tubtop i siden, svart.. med knytband. sexigt värre! ;-)

Din favoritdryck på morgonen: min laktosfria oboy eller proviva jordgubb! :P

Projekt just nu: nada.. men snart så.. starta nätbutik @ skouulan! skoj..

Vilken tid gick du upp idag: minns inte.

Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: aumen! bröst o läppar.. men icke förmycket, haha. löjligt va?

Var fick du dina senaste pengar ifrån: mammmii.

Har du sovit i din egen säng inatt: jaoo

Vad hade du sönder senast: ouj! det vet jag inte..


Senaste alkoholintag: en apelsin-cider hos rebecca.. till frukost:)

Har du haft mörkt hår: yesbox!

Är du morgonpigg: BIG NONONO.

Vem snackade du med senast: niclas eller matina.. eller näe. rebecca. haha

Stjärntecken: skorpion, raoowr!

Varm favoritdricka: kaffe-kärringen här..

Alkoholhaltig favoritdricka: cider eller vin, kan inte välja..

Snällast denna vecka: ehm.. blir nog mamma.

När gjorde du senast något riktigt dumt: förra helgen. påminn mig inte.

När hånglade du senast: inte var det igår iallafall...

Saknar du någon nu: oh, yes..

Hur ofta loggar du in på Lunarstorm: vette hundan. knappt en gång/dag.

Gillar du dokumentärer: beror på vad de handlar om.


Vilka språk kan du prata: svenska, engelska, lite tyska och danska..

När fikade du senast: i förrgår.

Vad ska man göra för att få dig irriterad: brååka, haha.

Jag får ont i magen: av laktos. oro..

Senast sedda filmen: farväl falkenberg.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards