;)

Alla inlägg den 15 september 2007

Av Thess - 15 september 2007 20:28

höhö. lägger in veckans bilder. alltid retar det någon... :)



1. MAX - där jag och framförallt anna sitter och degar när vi är trötta och hungriga, såklart!

2. skolböcker, block. ja... allt som behövs till en lektion!

3. ehm... jag och anna gjorde en snuskigt kul historia, så jag var tvungen att dra till med vår über coola autograf!

4. jag en seg morgon, hehuu.

5. ZEJNEB LIVS!!! (senaps livs, lättast så!) kjollen rakt över skolan, där vi handlar oss feta för att klara av våra dagar in da school! hey ho...

6. sjukhuset. då tänker ni "men halllåååååå va. ofta man fotar ett sjukhuuuuus, daaah" hoy där! jag satt och väntade i ett fult väntrum = BOOOOOORIIIIIING... thats it!

7. vår myshörna på HP, tihih. sofforna är bara lovelovelove! :D

Av Thess - 15 september 2007 20:23

ja... som ni vet så är de ju lördag. en helt vanlig lördag för mig. sitter här hemma och har precis gottat i mig tacos, favvorätten ju! orkade inte stå och fixa en massa iheller så det fick helt enkelt bli något snabbt och lätt, perfa med tacos då ju, right?!

ehm, ja... jo. händer väl inget speciellt annars. rätt lugnt som sagt. blir väl kolla på tv och feta loss. är sjuuukt gottesugen, namnam.

ja men nä. nu ska jag nog ta och kila in till soffan och tvn.


ni får ha en härlig lördagskväll allihopa.

tja!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards