;)

Alla inlägg under augusti 2007

Av Thess - 31 augusti 2007 23:36

nu har jag fått fint besök, hoho ;-) kusin och hennes pojkvän.

har grymt skoj! snackat alltifrån hur man får en kille att vråla av upphetsning till knasiga sjukhusbesök o allt man bara kan tänka sig.

just nu äter vi kex o ost, samt dricker cola, orginal.. "passa på medans det är äkta A" sa kusinen till sin nästa-man, haha! gott.

  

nu ska vi fortsätta tramsa oss!


föresten en sak till..

innan satt jag och hade absolut ingenting att göra.

så kommer dom hit och DÅ ringer telefonen, en signal. de var såklart festprissen no1 - niclas!

ringer upp honom..

"HEEEEEEEJ!" säger han

"hallååja"

"vill du med till ystad. party?" hör jag honom säga medans där var fullt liv i bakgrunden

"nja.. är sjuk, så orkar nog inte"

"nehe, så du ska bara sitta hemma o va tråkig då?"

"mjo..."

"säg.. hade du sålt bilen, hade du haft råd o ringa själv" hör jag martina viska till mig.. min skattattack var igång igen. TACK! =)


men de var iallafall kul att alla inte hade glömt bort mig, och nästa gång får jag haka på partyt! =)


Av Thess - 31 augusti 2007 21:17

sååå booooring. har ju faktiskt haft roligare, de kan jag lova!

och att man är sjuk gör ju inte det hela mycket roligare.. fast jag hade ju sagt själv att detta skulle bli en lugn helg och det är väl precis vad man kan kalla det, än sålänge iallafall.

vad händer imorgon då? samma eller? haha. damn vad trist! jag hatar verkligen att inte ha något att göra. vantrivs. är jag konstig eller?


imorgon händer nog ingenting iheller. sitta hemma. lipa. haha nejdå. men sitta hemma iallafall.

bästa kopisen åker ju tidigt på morgonen. saknar henne redan:( önskar hon var här.. allt blir så himla bättre med henne vid sin sida!

längtar tills hon kommer hem, hihi. ska kanske redan bröja räkna ner? åh vad mysigt ;-) 

och nyår.. då ska jag fixa något riktigt skoj.. de lovar jag. längtar!!

men tills dess får det bli hundra tusentals samtal om dagen (u wish, thess ;D) så är jag nöjd! hyffsat iallafall ^^


vad ska jag nu göra då? internet-shoppa? haha. GREAT! ;-)

föresten.. har beställt linser idag - något bra gjort i allt det slöa, veeeery nice!

Av Thess - 31 augusti 2007 19:38

är så sablans hungrig nu.

har ringt o beställt pizza, mihi. får bli ännu tjockare ikväll! lite ångest;/ men vad gör man.. nu ska jag bara vänta en halvtimme på skiten.

"järnvägens pizzeria"

"hej, jag skulle vilja beställa....."
"mmm.. vad vill du beställa?"
"eh, en olympia"

"ok. en halvtimme"


EN HALVTIMME?!?!??!?!??!?!?! SNABBMAT?!?!?! nononooo.


Av Thess - 31 augusti 2007 17:26

woho! hittade en hel del bilder också.

gladgladglaaaaad! kolla, dreggla och njut! ;-)




okej, detta passar väl inte in på honom. men på seven heaven. hon är så grymt söt den tjejen! tänk om man såg ut som henne..

tiktigt fräsch

Av Thess - 31 augusti 2007 17:07

hej o hå.

sitter fortfarande i pyjamas, huha.. mysigt värre! men borde kanske hoppa in i duschen snart? känns nog så va.

har precis kollat klart sjunde himlen och lite på OTH, yey. söta pöjks^^

George Stults (kevin i sjunde himlen) är bara så jäääääkla hothothot! mumsfilibabba ;D

Av Thess - 31 augusti 2007 14:32

hua! tråkigt detta är.. lalala.

får väl fortsätta så man kan bli klar snart.


vad ska ni göra ikväll?

Av Thess - 31 augusti 2007 12:03

då får man väl ta tag i städningen. usch, inget skoj alls..

men är så himla rastlös så det ska bli skönt att ha något att göra med. bränner ner en skiva fort och stoppa in i cd:n, dubbelt så bra ljud än i datorn och allt går så mycket fortare o lättare med musik. kan ju träna lite låtar samtidigt, två flugor i en smäll! ;-)

sen får man väl hoppa in i duschen o göra sig lite fredags-fin.

ingen som är sugen på att göra något? jag vill leka, busa, stojja o stimma, inte leka tant! =)


känn dig som en förlorare. i dont care.. funkar f-n inte.

och tro inte att du kan göra vad som helst.

VAD KALLAR DU DETTA?! jag kallar det inget...................


blablablabla. blir så trött!!

inte många som fattar vad jag menar, men de närmsta gör, och det räcker för mig.


nu är det städtajm!

Av Thess - 31 augusti 2007 11:26

åh, blir galen!!
bloggagratis är så segt. var det igår med. funkar knappt att lägga in bilder eller något sånt. tråkigt tycker jag!


har iallfall fått in några.

detta tänker jag införskaffa mig snarast.


 


vad tycks?

hittade ett par short med. kanske blir lita kallt sen, men till en fest eller något så hade jag nog inte sagt nej. kolla kolla! ;-)


 

inte alls så tokiga va? skorna var också söta.. mjupp!

synd att man inte kan beställa hennes solbrända ben med, suck.. haha

ska man behöva börja använda b.u.s redan? oh lord.. de är augusti.. iallafall idag också.. sen bytar vi månad. jaojao.


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards