;)

Alla inlägg under augusti 2007

Av Thess - 6 augusti 2007 12:04

vet någon kanske vart man kan få tag på den? alltså förutom tradera då!

mihi.. skulle gärna vilja veta! :D pussipusss.

Av Thess - 6 augusti 2007 11:49

åååh, satt och kolla på tradera igår - eller innat kanske man ska säga. och hittade dessa underbara klänningarna. jag smälter nästan när jag ser dom! skulle absolut inte tackat nej till de.





vilken gillade ni bäst?

den blå/rosa blir jag totalt knäsvag för, den är bara så perfekt underbar!!

Av Thess - 6 augusti 2007 11:34

.. STÅÅÅÅÅÅLANDE SOL! (melodi; jul, jul strålande jul, haha)


det är fortfarande jättefint väder ute och jag blir så himla glad, glad, glaaad! :D hihii. det är verkligen en perfekt beach-dag idag med andra ord och vem säger nej till stranden? inte jag!! dock lite tråkigt att ligga där själv bara och om jag känner de flesta kompisarna rätt (som bor här i närheten) så ligger de fortfarande och sover, idioter om jag får uttrycka mig!! ^^

så.. om någon trevlig själ där ute skulle ha någon lust att dra med mig ut till stranden vore jag väääldigt tacksam, nåå.. någon?!?! inte?!! ana väl det, era latisar! nee skoja bara.. men har ni lust så är jag på!! :D


vad ska ni göra idag sötisar? mihii..

Av Thess - 6 augusti 2007 01:15

sängen här till vänster ser mycket lockande ut. mina ögon vill inte mer, och min kropp?! snacka inte!


hoppas ni får en god sömn, gödnajt!

Av Thess - 5 augusti 2007 19:29


1 uppifrån vänster; min nya LV-plånbok, pepsi max,

mammas blommor, vårt äpple-träd,

vovven, vovven stretchar (stavning?),

mff-himmel!:D och till sist denna tuffingen som sitter här och bloggar med min slappiga conditori centrum-t-shirt, HAHA! :D

Av Thess - 5 augusti 2007 17:24

jeppjepp. i know. har bloggat alldeles för dåligt. förlåt mig schnyggingar! :D.


igår var det party. hade fruktansvärt skoj faktiskt! idag är man dock jävligt seg, men jag är icke bakis.. skönt! :) har redan hunnit med en mini shopping-runda, haha.

handlade dock inget jätteskoj. en blomster/vattenkanna (skit söt!), kylarvätska och säkringar åkte ner i shoppingkorgen för oss, haha.


nu sitter jag här och latar mig. åt nyss ostbågar, yummie! jag älskar det, även om det luktar ve o fasa! ^^

är riktigt sugen på onyttigt idag, exakt allt onyttigt skit! får köra iväg och handla lite sen att smaska på framför beck som är på tv ikväll! :D


vad har ni gjort idag? och vad ska ni göra ikväll? ;)

Av Thess - 3 augusti 2007 01:43

här sitter jag nu och ni ser vad klockan är.. jag är ju så himla trött, men har en sån kuslig känsla i kroppen, liksom oro på något vis, så de är hopplöst att somna.


längtar så tills imorgon! eller ska jag säga senare idag? än, ni fattar! tihi.

men om jag hade kunnat sova så hade det ju gått så hade jag sluppit längta lika länge! :(


snart bär det av mot stugan också, åh jag längtar så grymt mycket! ni anar inte. 9 dagar kvar.. kommer njuta rakt igenom, det lovar jag!


ska ni göra något speciellt i helgen?

Av Thess - 2 augusti 2007 23:44

för första gången på hela dagen så har jag slått mig ner för att komma i ro.. är å himla trött i hela kroppen och mina myggbett kliar som bara den, blir galen!


var på visning av en lägenhet idag, eller ja.. men det kändes inte alls rätt om jag ska vara ärlig. får ta o fundera på det över helgen, men tror inte det blir något faktiskt.

man vill ju gärna känna direkt att man kommer trivas och så, men de gjorde jag inte.. lite synd faktiskt. men där dyker säkert upp fler! ;-)


ursäkta att jag inte har bloggat så mycket nu den senaste tiden, men får försöka ta mig i kragen så fort som möjligt! blir nog en hel del inlägg imorgon då jag inte har något planerat! ;-)


sov gott!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards