;)

Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Thess - 1 augusti 2007 17:54

har nyss käkat kyckling, potatis och gräddsås.. mumma, älskar kyckling! sitter och funderar på vad jag ska göra nu. väntar på att madde ska ringa och just nu när jag skrev det så gjorde hon det med, haha!

får se hur det blir med studentlägenhet nu, hoppas på det bästa.


snart bär det av mot småland med, gud så skönt! jag längtar verkligen.

haha, har börjat räkna ner dagarna nu.. om 11 dagar så! ;-)


Av Thess - 1 augusti 2007 15:52

det blev en dusch för mig. därefter städning rakt igenom. snacka osmart man är som duschar innan städning, haha! yeye.


vovven har kommit hem också. det blev operation. nu går han som om han har druckit alltför mycket vodka, haha.. ser så gulligt ut. slänger sig hit o dit, för inte kan han vara stilla, nejdå! ;-)



Av Thess - 1 augusti 2007 13:19

blev helt vimsig.. när jag stod och diska så tänkte jag på hur underbart det skulle bli med fredag imon, meeeen(!) så kommer jag på nu.. att de är ju bara ONSDAG, alltså torsdag imon och inte fredag, buhu. vad ledsen jag blev nu, haha.

fick ju sån härlig dagen-innan-fredag-känsla..


är på ganska bra humör idag med tanke på hur jag har mått de senaste dagarna och de gillar jag!

hoppas bara att jag får fortsätta vara glad dagen ut med, gärna flera dagar! ;-)


duschen nu? packa, eller fixa ihop en önske-outfit?

återstår o se, haha.

Av Thess - 1 augusti 2007 11:37

hej hallå! :)

gårdagens malmö-runda var nice.. mycket snyggt i affärerna och så:)

idag rä man sliten, haha. så de blir slappt idag. kanske lite städning, skriva packningslista, mys med min lillasyster o sånt:) tycker om henne så himla mycket! och nu ska hon dessutom göra frukost till oss, gulligt va? ;)


får se.. kanske drar hem till pappa en sväng idag.. är inte säker på det iheller, haha.. veliga thess här! ;P 

min mammsi är iväg med vovven idag också för tredje gången så ska dom in och denna gången hoppas vi på att det blur operation så det är överstökat. de är bara så jobbigt att vänta.. man vill ju gärna att han blir bra igen, snabbt!

men vi får hoppas på det bästa nu, håll tummarn!:)


åh, vad jag längtar tills vi åker upp till stugan!

att bara få ta hand om sig själv, slippa bry sig om allt annat, slappna av på djupet.. ahh, härligt!


men nu blir de frulle för mig, vad ska ni göra idag mina så kycklingar? =)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards