;)

Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Thess - 2 augusti 2007 23:44

för första gången på hela dagen så har jag slått mig ner för att komma i ro.. är å himla trött i hela kroppen och mina myggbett kliar som bara den, blir galen!


var på visning av en lägenhet idag, eller ja.. men det kändes inte alls rätt om jag ska vara ärlig. får ta o fundera på det över helgen, men tror inte det blir något faktiskt.

man vill ju gärna känna direkt att man kommer trivas och så, men de gjorde jag inte.. lite synd faktiskt. men där dyker säkert upp fler! ;-)


ursäkta att jag inte har bloggat så mycket nu den senaste tiden, men får försöka ta mig i kragen så fort som möjligt! blir nog en hel del inlägg imorgon då jag inte har något planerat! ;-)


sov gott!

Av Thess - 2 augusti 2007 01:08

mööh, så trött jag är. borde gå och lägga mig nu.

hoppas jag inte drömmer några läskiga drömmar inatt efter den sablans filmen vi såg, haha! den var riktigt scary, jag lovar!! :P


imon ska jag på lägenhetsvisning, håll tummarna!! tihi.

gonatt! :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards