;)

Alla inlägg den 30 augusti 2007

Av Thess - 30 augusti 2007 23:37

så segt bloggagratis.se är ikväll..

yaoyao, shit happens.


jag har skallebaaank, försyyld i nosen och fjysor. stackars mig.


nä lite allvar nu.. om jag kan.

blablabla o blablabla, sen blaaaaaaa.

nej det gick inte.

vi gör ett försök till!


HEJ, börjar man oftast med. (då låter man lite trevlig iallafall.)

dagen har varit braa. jag fick sova länge för mamma, hon köpte godis och jag har ätit som ett svin, kan inte bli mycket bättre! sooockit-thess..

imorgon är det skola. får se om man lär sig något då. kan ju alltid hoppas. nöffnöff.

börjar 8.00 och slutar 11.20 - PRICK! auudå.

kan ju alltid ta en dejt då eller nått? nä sånt trams har jag inte tid med. ska nämligen äta ostbricka med mamma o hennes tjusiga vänninor, trevlig fredag-kväll va? jag känner er avund på riktigt.. HA-HA på er va!


nu dumpar jag er, igen.

hajdooo.


Av Thess - 30 augusti 2007 20:08

har man inget speciellt att göra, så är detta lite halvkul faktiskt. läs och njut! ;-)


När gick du upp idag?

8.00 kände mig död, la mig igen till halv 2 ungefär:)


Diamanter eller pärlor?

beror nog lite på humör.. men pärlor är sött.


Senaste filmen du såg på bio?

allt om min/din buske(heter den så?)


Favorit TV program?

vene faktiskt.


höger eller vänsterhänt?

vänster..:)


Vad åt du till frukost?

lingongrova och proviva. mumma!


Vad är ditt mellannamn?

2 st. stina, louise. sexiga va?


Vad är din favoritmat?

tacos


Vilken mat gillar du inte?

oxkött, gris-skinka.. och bruna böner. tviii.


Favorit chips?

hm. gillar inte chips så värst. men lant-chips är ok.


Vilken är din favorit CD för tillfället?

absolute thess kanske?


Vad kör du för bil?

övningkör bara. ford ^^


Favoritmacka?

donnoooo


Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?

såna som tror de är mer än alla andra.


Vilka är dina favoritkläder?

beror också på humöret..


Om du fick åka vart du ville på semester?

mauritius, och jag SKA dit;D


Favoritklädmärke?

oh. i don´t know..


Var vill du dra dig tillbaka?

sängen?


Favorittid på dagen?

sent på kvällen..


Var är du född?

ystads BB


Vilken är din favoritsport att se på?

fotboll.. eller hockey.. kan inte välja, så varför inte båda? :)


Coca Cola eller Pepsi?

pepsi MAX(!!!!!)


Fotboll eller ishockey?

kolla 2 frågor upp..


Är du en morronmänniska eller nattuggla?

nattuggla.


Pedikyr eller manikyr?

båda


Några spännande nyheter att berätta för oss?

min bästa pompis har skaffat blogg!! :D (www.charlottee.bloggagratis.se) READ!


Vad ville du bli när du va liten?

frisör.. eller ridande polis, HELL YEEEAH!!



Nånsin rullat in nån i toapapper?

mihi. nä..


Varit med om en bilolycka?

aoo


Favoritdag i veckan?

torsdag och fredagarna är pirriga av längtan. lördagen är ledighets-mysig, haha.


Favoritblommor?

rosor.. ovanligt, va? :P


Favorit snabbmatsrestaurant?

falafel kitchen.


Äger du en cykel?

aadå!


Vem fick du senaste mailet från?

oriflame.


På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?.

gina;D


Läggdags?

inte än.


Senaste personen du delade en middag med?

familia..


Vad lyssnar du till just nu?

lillasyster.


Favoritfärg?

efter humöret det med.


Hur många tatueringar har du?

iiinga. vågar nog inte skaffa iheller, hihi.

Av Thess - 30 augusti 2007 10:34

har fått mina beställnings-block nu med. kom på posten. nice!

nu är det bara till attbörja sälja.
någon som behöver smink? komsi komsi!! :D

Av Thess - 30 augusti 2007 08:48

igår var det den roligaste OCH värsta dagen på väldigt länge!

var ju som sagt och byebye:ade min bästa vän...

jag hade lovat att vara stark och inte fälla sånna tårar - för hennes skull. vill ju att hon ska åka dit med bra samveta o allt de där. men när vi stod utanför huset och var påväg att ge oss av - då gick det inte längre! vårt kramkalas, orden, allt! det blev helt enkelt för mycket.

jag bara stod där. grät så jag skakade, vi visste knappt vad som skulle sägas, men tårarna fanns där, hos allihopa. så himla mysigt. vi kramades ännu hårdare och längre, bara sa hur mycket vi älskade och kommer sakna varandra. sa allt vi skulle göra. ringa, smsa, brev-växla(hihi!) osv..

det kändes som om allt bara rasade, men fortfarande fanns kvar. så jobbigt!

man ville liksom aldrig släppa och åka. aldrig! "jaa, här kan vi stå längre till" var de tysta orden man fick fram i värsta kaosen.. då fnittra vi till lite lätt med lite snyft.

det kändes ändå så bra på något sätt att få gråta tillsammans.

när vi kom in i bilen, var det HEEEEEELT katastrom. jag tjöt. lovar!! det var som om ett larm hade gått eller något i den stilen. tjöt verkligen så hela huvudet gjorde ont. mina ögon var svulna och jag bara fortsatte. speciellt när vi gjorde släng-pussar, vinkade o allt de där. nej usch!! the worst ever in my life! :(


det roliga på dagen då? :)

jooodå! vi hade jättemycigt. började med en shoppingtur. damerna hittade en hel del, hihi ;-)

efteråt satte vi oss på ett jättegulligt fik. satt där till klockan 6 och de stängde ^^ fortsatte därefter med lite mer shopping på hansa kompaniet. sen vart vi sugna på mer fika, så drog till espresso house, satt där under filtar, snacka och drack choklad-mocca(tror det var de iallafall, haha!)

mysigt var det. :)

sen drog vi vidare tills gustav adolgfs torg, tryckte på fontän-knapparna, mihih:D skrattade så vi fick kramp i magen, och rebecca fick en host-attack och jag o challe kunde inte hålla oss. skratta så vi höll på att kissa på oss. fick nästan be henne gå iväg o hosta, aww..

satte oss på någon bänk under ett stooort träd, snacka lite till. sen fick rebecca för sig att hon skulle lära mig att dansa riktig vals och ja.. hur de gick kan vi ta en annan dag, hihi..


när jag kom hem, så bulta mitt huvud, ögonen var helt blää, så jag bara la mig ner i sängen och somna direkt! skönt..

nu sitter jag här. börjar egentligen halv tio idag. men fick ju åka hem från skolan idag p.g.a min jääää-la förkylning och tänker minsann inte gå dit idag iheller.

sjukt jobbigt. helt täppt i ena borren och den andra rinner. oh lord, scary nose! haha.

tycker iallafall att febern kan ge med sig..


vad händer nu?

lite varm choklad kanske och sakna bästa vän? mm, gott och myspys!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards