;)

Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Thess - 7 augusti 2007 00:58

att en dag som egentligen är så lugn o skön kan vara så krävande för båder kroppen och knoppen, haha ;D.


var som sagt bara på stranden idag och stekte. de är väl lugnt, eller?

men alla dessa jävla backar, stigar och klipp-liknande sakerna då?! de tar fan muster ur en.

höll dessutom på att ramla framåt när jag skulle gå upp över en kant, HUR FAN LYCKAS MAN?!

hela jävla väskan ramla över och jag var så svag i hela kroppen o höll nästan på att komma med.

madde fick sig ett gott skratta iallfall och jag.. kissade nästan på mig. sjuuuuuuuukt trevlig dag med en massa skratt och.. missar, HAHA! detaljerna ska jag nog rädda er från..


just det!! när vi skulle gå tillbaks till parkeringen, så hittar madde en liten miniminimiiini bäck och SJÄLVKLART ska hon ju gå runt om och över på andra sidan, så ska hon hoppa över till mig. o helt plötsligt så bara tystnar hennes snack, 5 sekunder senare springer hon som en jävla dåre och skriker AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH, THESS EN ORM, EN ORM. EN OOORM!!! och nästan gråter. tror ni inte jag blev rädd då?! självklart var hon redan framme då och där står jag.. vet inte vart jag ska ta vägen, haha. till slut fattar jag att de nog bara var till att börja springa efter.. har aldrig sett henne så rädd och den minen hon hade och har ALDRIG skrattat så mycket i hela mitt liv. jag lovar..


nu blir det; godernatter på er.. och thess!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards