;)

Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Thess - 28 augusti 2007 21:08

jag är vekligen trött deluxe, så det får bli en snabb-dusch, på med b.u.s och sedan hoppa i sängen med någon skojig film, lite teori med. jag lovar! ;-)

glädjen gjorde mig ännu tröttare, haha. 5 sek av lite smile och du är säng-berädd, jihoooo!

så nu säger thesseli godernatter till everybody, and sweet dreams!



imorgon är blir det en dag med massa olika känslor, det vill jag lova..

Av Thess - 28 augusti 2007 19:48

tjena engelskan! läget idag?! nämen.. om vi skulle vara lite allvarliga istället..


jag är sjukt trött. och glad, faktiskt. fick ett jävla rus nu.

och jag ska fortsätta med det så länge det går, gärna lite längre, höhö.

har hela tiden tänkt "nu ska jag läsa teori, nu ska jag läsa" men nog i hela friden är där något som kommer mellan som är hundra gånger roligare då.

så jag tror faktiskt att jag väntar med det till sängen kallar på mig. ^^

gjorde det igår och jag hann inte läsa merän knappt 4 sidor, sen var mina ögon så tunga att det inte funka mer utan tändstickor mellan ögonlocken.

bad for me.

men jag sov himla skönt, och det är huvudsaken!

när jag hörde väckarklockan i morse så fick jag för mig att något var fel - jag hade ju precis somnat då, trodde jag!

nä du. fick minsann stiga upp ur den goa värmen och se glad ut. försökte iallafall. bra va?

men har fortsatt varit lika trött hela dagen. höll nästan på att slumra till när vi hade inköp- och varuhantering, hela klassen var helt off today. så läraren kasta ut oss på en fet rast och sa bestämt "ni kommer inte tillbaka fören ni har gått en bra runda runt stan" YOU WISH! tänkte thess och hennes tuffa kompisar och gick ner för att handla bubbelcoklad, klubbor och självklart lite cola. sen var vi på topp igen, yey! ;-)


imorgon träffar jag min bästa bästa bästa vän. buhu. fast jag är glad ändå. loveu hun!!

Av Thess - 28 augusti 2007 16:00

yeh. andra dagen på denna veckan. känns bra. jag vill redan ha helg, haha.

är så körd i hela korppen alltså.

riktigt dryg dag i skolan today. UUFFA PUFFA!

först inköp och varuhantering i si sådär 3½h. efteråt var de lunch ca 40 min, slutligen eng A (eftersom jag valde att inte läsa det innan, så gör jag de nu istället när jag har mindre kurser, hey smartey!! ;D) drog till bussen och väntade i nästan 1h, phue!! men nu är jag hemma och jag vill ha mat!!!! matmatmat!! haha.


imorgon är det den sista dryga dagen denna veckan, sen börjar det närma sig helg igen. HOHO! :D


får se hur mycket jag bloggar idag. är riktigt sugen på det nu. har hittat en hel del idéer ^^ hihi.


mat nu! :D tjipptjong..

Av Thess - 28 augusti 2007 05:50

hej o hå vad jobbigt et var att komma upp idag! vill bara lägga mig ner igen och somna om, helst av allt sova hela dagen.

men nejnej, det har vi inte tid till.. suck. skolan först sen kan man sova.

uh! orkar inte röra mig, eller göra något över huvudtaget. ser knappt vad jag skriver haha.


näe, man får väl gå och äta sin frukost och gra sig redo för tisdagens skol-dag.

tjingeling!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards