;)

Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Thess - 20 augusti 2007 19:04

stal en lista från becca (www.rebeccanilsson.bloggagratis.se) hoppas de inte gör något..:)



                                                  
       


VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?

malmöfestivalen en sväng, sen åka o hämta en på flygplatsen och efteråt hem och mysa!


ÄR DU SERIÖS?

alltid:) 


VILKA TJEJER GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?

höhö. gillar inte att bedömma sådär, men anna har alltid varit min favorit från första dagen.


VILKA KILLAR GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?

no comment.. sorry.


VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET?

olika blonda nyanser (slingor jauuu)


OCH FRISYREN, HUR SER DEN UT?

oh lord ;P.. mellanlångt, lite uppklippt.. liiiite lockar. sidbena.. smått busigt..  haha svårt att förklara sådär ju!!


VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?

så blåa de bara kan bli.

VAD VILL DU HA FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?

Bruna!!!!!!!!!!! helt klart.


ÄR DU VEGETARIAN?

nope.. men du ser mig nästan aldrig äta något annat kött än fläskfärs och kebab nån gång då o då på sin höjd. har aldrig varit förtjust i kött direkt. visa mig gris-skinka(pålägg) och jag lovar att jag bor på toan resten av dagen:)


VEM ÄR SNYGGAST I HELA VÄRLDEN?

visa mig alla först?:)


VAD ÄR DU ALLERGISK MOT?

lättare att rabbla vad jag tål. nej men. laktos, nötter, mandel, paprika, citrus, pollen, nyklippt gräs..


VAD SKA DU GÖRA NÄSTA ÅR?

 samma som nu antar jag:)


FAVORITFÄRG?

guld, mihi. 


GILLAR DU ATT LAGA MAT?

när spisen är snäll.. äh! jag är kvinna, har man något val? lika bra att guilla det;D

MÄRKESKLÄDER ELLER SECONHAND?

huvudsaken är väl att jag gillar de jag använder.. men skulle nog inte heller vilja sätta på mig något som man inte vet vem som har haft på sig plagget..


HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU?

vågar inte berätta.. men om vi säger såhär.. mamma är nära på att flytta varje gång jag kommer hem med ett par nya. sko-mani? jeaauu..

SÖNDAGSSYSSELSÄTTNING?

soffan


IDAG?

slappt


IMORGON?

ångestgrubbla


IGÅR?

ååååångest!!


DAGENS MUSIK?

radion ;P


DAGENS KLÄDSEL?

ett par nya mörka, slitna jeans, en ljuuus guldig t-shirt med mörkare guldiga krimskrams på


SENASTE LÅT?

någon(!?) som visslar sommarnatt från köket


SENASTE INKÖP?

b.la skor^^ , jeans, skinnjacka, klänning 


BRUKAR DU ÄTA FRUKOST?

annars dör jag^^


VAD GÖR DU OM HELGERNA?

NJUUUUUUUUUUUTER!!


HUR MÅR DU JUST NU?

inge primaballerina iallafall.

SENASTE PROGRAM DU SÅG?

2½man eller va de heter..


SENASTE FILM?

Beck


VAD VAR DET SENASTE DU SA?

"öööe, inte hamburgare..  pitabröd istället" som en gnällig 2åring;)


VAD BEHÖVER DU MEST NU?

ork


SOVER I TÄLT, TÄCKE ELLER SOVSÄCK?

täcke


SOVER DU NAKEN?

ibland..

BOR DU ENSAM?

Nooooo, mammi mammiiiii!!


HAR DU NÅGON GUL TRÖJA?

har jag alldeles säkert:P


ACTIONFILM ELLER KOMEDI?

komedi, annars sitter jag bara bakom en fet kudde eller klämmer sönder någon som är nära mig^^


BOK ELLER TIDNING?

båda:)


TJOCKHOLMEN ELLER FARMEN?

hahaha farmen!!! :D var de där nakenjanne var med? ^^


ÅNGRAR DU NÅGOT?

ja de gör jag säkert, men inte ska man tänka på allt man ångrar, hjälper väl inte?!:D

TYCKER DU ATT FAMILJEN ÄR VIKTIG?

självklart..


VILL DU FLYTTA UTOMLANDS?

nja.. inte helt..


HAR DU DUSCHAT IDAG?

Japps


HUR LÄNGE KAN DU HÅLLA ANDAN?

donnooo


BRUKAR DU BLI VÅLDSAM NÄR DU ÄR FÖRBANNAD?

kan hända

BLIR DU OFTA KÄR?

men sluta.. klart inte..


VAD ÄR MENINGEN MED LIVET?

leva?


VAD ÄR DET FINASTE DU VET?

all sorts kärlek.

HAR DU ETT NYÅRSLÖFTE?

nope:) 


KAN DU NAMNET PÅ ALLA DINA KLASSKAMRATER?

mm.


GILLAR DU DINA LÄRARE?

suck. jag säger inget.

Av Thess - 20 augusti 2007 14:03

usch vad jag har ont i magen.. tror faktiskt att det är oro. mår illa imellanåt också och de brukar jag göra så fort jag är orolig. men de värsta är att jag vet inte vad jag oroar mig för. så jobbigt:(

kanske skolan? schemat och grejer.. måste nog vara det.


på lördag ska jag hjälpa lillasyster på hennes barnkalas, haha ;D.

ska vara lantligt/western-inspirerat.. häftigt tycker jag! ^^

barnen ska få rida, åka vagn osv.. gölligt värre, hihi. får se om man kan hitta på någon rolig lek med. har ni kanske något förslag? ;-)

vad gillar barn i 10-års åldern egentligen? höhö.


nu ska jag gå och duscha. känner mig jävligt ofräsch om ni vill veta ;D. 

Av Thess - 20 augusti 2007 13:00

japp, nu är det en ny vecka.. den veckan skolan börjar. fy säger jag bara.

fast på sätt och vis så ska de ändå bli lite skönt att komma igång igen och slippa sitta hemma och glo.

ja jag är en velig person.. haha! ;P


mår fortfarande lite knasigt. lite illamående, men de är säkert bara för att jag spänner mig så sjukt mycket. det blir snart bättre..


ska till festivalen lite senare. får se om där händer något skoj idag..

nu blir de frukost!

Ovido - Quiz & Flashcards