;)

Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Thess - 19 augusti 2007 23:10

har nyss sett beck - pojken i glaskulan (så hette den va?) usch vad hemskt det var..

tycker så fruktansvärt synd om pojken. han har fått stå ut med sån skit och kan inte ens försvara sig de minsta. blir så arg och ledsen av sånt.. de är verkligen galet hemskt.. fy för säger jag bara!

vågar väl knappt gå och lägga mig sen. haha. är så barnsligt rädd efter sånna filmer. drömmer så sjukt ibland.. ;P


yäy, över till något heeeeeeeeelt annat nu.

på onsdag, dvs om 3 dagar, så börjar skolan igen. jag orkar helt ärligt inte. de känns så tungt. har verkligen riktig ångest.. suck.

är dock sugen på att se hur schemat blir och så.. hoppas faktiskt att det blir bra tider och att detta året går fort!


nu ska jag gå. imon blir det festivalen. tror jag iallafall.

får ta vara på de sista lediga dagarna rejält! ;P


gonatt..

Av Thess - 19 augusti 2007 19:31

har inte försvunnit, är bara lite off just nu, haha.

mår inte så värst bra och är inte så sugen på att sitta här lika mycket.. fast tro mig, jag bättrar mig ;D.


tjingtjong..

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards