;)

Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av Thess - 18 augusti 2007 19:50

de blev visst ingen lugn kväll ikväll.. kräftskiva nu, yey!

och jag som inte är på topp..



tjohej leverpastej!

Av Thess - 18 augusti 2007 13:16

takida har alltid haft en sjukt stor plats i mitt hjärta. (thåström har den största förståss ;-))

och här är en av deras låtar som jag är grymt förtjust i just nu;



 

All this time

All this time with you

Really loved me

Despite my faults and you knew



And you're not coming back

I got a reason to cry



The bottle's empty

The bottle's empty and cold

Just like I've been

Since I heard that you died alone

Finally home now

And I try to accept that you're gone

Wish I could have Been there for you all along

With your back against the ground



All I want

All I need Is to make you breathe

All that I want

All that I need Is to make you breathe

Yeah you failed somehow

But I know that you tried

And you're not coming back I got a reason to cry



All this time

All this time with you

Really loved me

Despite my faults, you knew With your back against the ground



All I want

All I need Is to make you breathe

All that I want

All that I need Is to make you breathe, yeah It's all that I want It's all that I need

Please begin to breathe All I want All I need Yeah yeah...

Av Thess - 18 augusti 2007 11:49

är så himla frusen och mår lite illa.. kanske beror på för lite sömn? får hoppas på det.

har iallafall käkat frukost nu. allt går så fruktansvärt segt idag. har inte ens börjat packa upp, haha. orkar inte.

har bara legat i sängen med vovven och halvsovit. skönt.

han blev så glad inatt när jag kom hem med present till honom. haha. ni skulle sett som han hoppade, jävla sötlöken!

i presenten fanns det ett nytt gulligt halsband och ett gott tuggben, mumma tyckte han! ;)..


borde nog gå och duscha nu. kanske piggnar till lite mer också.

sen får jag minsann börja packa upp! så lat kan man bara inte vara, suck...


Av Thess - 18 augusti 2007 09:48

nu är jag tillbax igen! :D rättså skönt faktiskt.

fast tro nu inte att jag har haft det kasst, för nejnej! de har jag absolut inte.

bästa semestern på vääääldigt väldigt länge.


kom hem vid lite över 01:00 inatt. somnade ganska sent, men vaknade ändå tidigt idag, vid nio ungefär.. är inte så värst trött iheller, än sålänge iallafall. haha.

usch, om 4 dagar börjar skolan. j a g   v i l l   i n t e!!


föressten, har shoppat en hel del, så lägger in bilder lite senare, orkar inte nu.. måste käka frukost först! ^^


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards