;)

Alla inlägg under juni 2007

Av Thess - 30 juni 2007 13:05

igår vart de en himla massa shopping, graow! ;)

b.la

' en stooooor(!) väska

' ett vitt linne med svarta dö-skallar

' en t-shirt, helt vanlig vit..

' en svart, sjukt snygg oversize tröja ;)

' rosa tröja

' ett par byxor

' urgulligt armband


idag blir de party.. fast nu ska vi först till trellehulla! hihi.

Av Thess - 30 juni 2007 13:01

HUR DUM ÄR DU?


(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta,
och därmed fått folk att titta konstigt på dig
summa: 3

(x) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
( ) du testade precis om du klarade det
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x) ditt hår är/har varit blont
(x) folk har kallat dig långsam
summa: 4

( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
( ) du har nån gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad
det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
( ) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
summa: 1

( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
( ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
summa: 2

( ) du råkar göra sönder väldigt många saker
( ) du har trillat av stolen då den stått helt still
( ) du använder ordet ''eh'' väldigt många gånger om dagen
summa: 0

18 eller mindre betyder att du inte är dum! ;)

KOM INTE OCH KALLA MIG FÖR DUM, HÖHÖHÖ!! :D


Av Thess - 28 juni 2007 10:41

Godmorgon! då var man uppe ur sängen igen och nu väntar en massa inomhus-sysslor, tur! för vädert är minsann inte så härligt!

tycker faktiskt att de räcker med de gråa, kalla nu.. man blir ju så sablans uttråkad och deprimerad!!


nej.. sysslorna börjar jag inte men än.. ska först lägga mig i sängen o läsa lite kul tidningar, kanske hämta in posten först? suck... jag som skulle slippa gå ut idag ;)


Av Thess - 28 juni 2007 01:21

ja, nu ska jag minsann gå o krama kudden.. har blivit så himla trött den senaste tiden.

har ioförsig haft ganska mycket att göra om dagarna, så jag ska väl inte vara nere för de ;).


var hos hästarna idag, och ja.. de kunde väl varit bättre kan man ju tycka, men jag får hoppas på att de inte är något allvarligt ändå, ska ringa runt till en massa veterinärer osv imon, suck.. stackarn.. alltid är de något. han har haft riktigt mycket otur hela tiden, min lilla pluttesnuff.

var så himla ledsen när jag kom hem, var tvungen att ringa mamma och den söta smurfen gick o köpte kläder till mig baaaaaara för att jag skulle få tänka på lite roligare saker - iallafall för stunden, visst är hon för bra?!:)


schemat för morgondagen då?

' ringa veterinärer

' städa (här ser ut som andra världskriget trots att jag städa i förrgår :()

' tvätta kläder (ni vill inte veta hur fulla mina tvättkorgar är!)

' förhoppningsvis träna lite

' andas ut..


godnatt!


Av Thess - 26 juni 2007 01:03

mår inge vidare today så går nog och lägger mig nu.

gäster imon, guuuuuuuuuuuuud va skojsigt jag menar.. inte

jäjä, hoppas på att de blir bättre med fuklingen efter lite sömn.



gnatt:)

Av Thess - 25 juni 2007 11:33

gissa vem som redan är igång och tvättar, städar, sjunger o tjoar?!
.....

.....

.....

kan du inte?

.....

.....

OKEJ, DET ÄR FAKTISKT JAG, THESS, TORAJS, THERESE, THESSI!!!!!!

tro de eller ej ;).

visst fan är jag bra?!

min blivande man kommer få de ruggigt nice.. för inte nog med de, jag är minsann bra i sängen med!  HÖHÖ.
(se inte sådär eländig ut, ta de som ett skämt.. om de behövs!) ;D


hejdå.

Av Thess - 24 juni 2007 18:20

det blev inget grillande, utan spisen fick slåss med mig istället.. suck.


min blivande man ska kunna laga mat, helst god mat!!
jag blir bara ovänn med skiten hela tiden.
stänker från köttet och jag blir lika rädd och tjurig varje gång, MORR!!
undra vad grannarna tänker när de ser mig i köket med jävla argsint ansikte och sjujävulska svordomar..

jäjä, jag får väl fortsätta svära sålänge!

Av Thess - 24 juni 2007 17:04

förresten, 12 dagar kvar sen drar vi. jag och madde OCH GUUUUUD VAD SKÖNT DE SKA BLI!

hon och jag.. och våra fantasier, garv, bus osv, ackack.. hur ska de sluta? =)


ni får helt enkelt hålla tummarna för att vi kommer hem hela.. och.. rena. jodå;)


gosh.. jag, jag.. jag tok-längtar!!  (hur fan lät de, tok-längtar?!)


äh, min mage gapar efter mat, håll käft nu thess o gå ut o grilla.. okej, hejdå!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards