;)

Direktlänk till inlägg 30 juni 2007

är jag dum?

Av Thess - 30 juni 2007 13:01

HUR DUM ÄR DU?


(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta,
och därmed fått folk att titta konstigt på dig
summa: 3

(x) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
( ) du testade precis om du klarade det
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x) ditt hår är/har varit blont
(x) folk har kallat dig långsam
summa: 4

( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
( ) du har nån gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad
det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
( ) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
summa: 1

( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
( ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
summa: 2

( ) du råkar göra sönder väldigt många saker
( ) du har trillat av stolen då den stått helt still
( ) du använder ordet ''eh'' väldigt många gånger om dagen
summa: 0

18 eller mindre betyder att du inte är dum! ;)

KOM INTE OCH KALLA MIG FÖR DUM, HÖHÖHÖ!! :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thess - 17 september 2008 13:03

Mm, har starka funderingar på att lämna denna bloggen av många anledningar. Har redan nu skapat en annan inne på blogg.seoch tänkte se hur det funkar där. Än sålänge tänker jag fortsätta skriva lite här, men allt eftersom så kommer jag nog gå över m...

Av Thess - 16 september 2008 11:29

Haha, ett lite halvkul test. Jag har inte alls tråkigt.  ;)     Är du en BITCH? Du har sagt:[x] Hora till någon?[x] Bög till någon?[x] Slyna till någon?[x] Slampa till någon?[x] Fitta till någon? Totalt: 5   Du har:[  ] Fuskat på ett prov?[  ] Skriki...

Av Thess - 16 september 2008 11:10

Varje år när det börjar dra sig mot höst/vinter så har jag samma ångest. Eller ångest låter lite överdrivet, men iallafall. Det där med jackor är ett kapitel för sig själv. Ett jävligt klurigt kapitel. Man vill ha en som är snygg, som passar till d...

Av Thess - 16 september 2008 10:20

Oh fy helvete. Den där satans, smärtsamma veckan, varje månad. Jag vet inte vart jag ska bli av. Denna smärta gör mig galen. Kan inte ligga - då känner man efter ännu mer, ajajaj! Kan knappt sitta - det värker så fruktansvärt i nedre delen av ryggen ...

!

Av Thess - 15 september 2008 21:54

Är ganska tom på ord. Knepig dag, hmhmhm...   har iallafall umgåts lite med min kusin. Kom på lite bättre tankar - det behövdes kan jag lova! Det blev fiskpinnar till middag för vår del. Hon är duktig på matlagning mansann! ;P   Nu ska jag fortsätt...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards