;)

Alla inlägg den 24 juni 2007

Av Thess - 24 juni 2007 18:20

det blev inget grillande, utan spisen fick slåss med mig istället.. suck.


min blivande man ska kunna laga mat, helst god mat!!
jag blir bara ovänn med skiten hela tiden.
stänker från köttet och jag blir lika rädd och tjurig varje gång, MORR!!
undra vad grannarna tänker när de ser mig i köket med jävla argsint ansikte och sjujävulska svordomar..

jäjä, jag får väl fortsätta svära sålänge!

Av Thess - 24 juni 2007 17:04

förresten, 12 dagar kvar sen drar vi. jag och madde OCH GUUUUUD VAD SKÖNT DE SKA BLI!

hon och jag.. och våra fantasier, garv, bus osv, ackack.. hur ska de sluta? =)


ni får helt enkelt hålla tummarna för att vi kommer hem hela.. och.. rena. jodå;)


gosh.. jag, jag.. jag tok-längtar!!  (hur fan lät de, tok-längtar?!)


äh, min mage gapar efter mat, håll käft nu thess o gå ut o grilla.. okej, hejdå!

Av Thess - 24 juni 2007 16:49

några dagar sen man skrev sist, gud vad kass man har blivit på de här bloggandet.. men jag tror nästan att de beror på det fina vädert och att man har en hel del att göra om dagarna.. vi säger iallafall så nu, okej?! ;)


idag har jag dock inte gjort ett smack.

vakna vid 11-tiden av att dörrklockan ringde, fan också! jag hade lätt kunnat sova flera timmar till.. men iallafall så var det en liten dam som kom på besök och hon hade dessutom frukost med sig, nybakat bröd osv.. mums fillibabba! på med ful-kläder (okej, min thåis-fanfanfan tröja är tuff, riiiktigt tuff) och bröja käka!

sen har jag bara suttit framför tvn eller datorn, jummajumma va?! typisk söndag.

dock har jag ingen söndags-ågest..


nu ska jag göra lite käk. de får bli grillat kött, nypotatis, en smarrig sallad och efteråt en massa jordgubbar, duger bra för mig som är lite seg idag (tror faktiskt att jag börjar på en dunderförkylning igen, HEY VA KUL!)


later! ;)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards