;)

Alla inlägg den 13 juni 2007

Av Thess - 13 juni 2007 11:41


till denna molniga dag skulle jag gärna bära detta på min kropp!:)

ett par sköna, tajta, mörka jeans med ett helt vanligt vitt linne och en tunn stickad(?) cardigan, medans jag ändå har de somriga skorna, gärna knäpptna ovanpå jeansen och lite söta accessoarer som halsbandet och väskan kan man väl också kalla lite accessoar? :)


jeans - la redoute

skor - la redoute

linne, cardigan, halsband och väska - h&m


Av Thess - 13 juni 2007 10:48

glömde nämna att jag håller på att fixa o trixa lite i bloggen nu så den kommer kanske se lite knaig ut.. men den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge! ;)

Av Thess - 13 juni 2007 10:41

ja, även ledsna osv..


idag är de ju onsdag, egentligen första dagen på mitt sommarlov, men jag tog mig ledig lite tidigare, så ja.. ;)

sitter just nu och tänker på vad man ska ta på sig för något fint, de är liksom lite knepigare väder idag.

lite moln och ganska blåsigt, men ibland tittar solen fram ändå, så hums.. vad blir bäst idag?


skulle ju till stenbrottet idag, men jag är nog inte så pigg på de nu i detta vädert.. kanske ska stanna hemma o rensa lite i garderoben och städa rummet istället..? får se:)

ikväll åker jag nog till papps. min lillasyster har skolavslutning imon och jag tycker den stämningen är så himla mysig, tihi.

måste hälsa på farmor lite med innan hon drar iväg, världens sötaste farmor!!


hoppas ni får en skön dag!

och förresten.. vad har ni för väder idag? också molnigt o blåsigt kanske? :)

Av Thess - 13 juni 2007 01:29

den riktigt skriker på mig, hua!!


idag har jag inte gjort alltför mycket.

var en sväng på banken och växla pengar med M, drog sen in en sväng på coop och efter det bar det hem igen.

och här hemma har jag bara suttit framför datorn eller tv.n

först hon & hannes, sen american idol och efter var det rajraj, hahaha!! love it!


imon blir de stenbrottet istället(om vädert håller i sig), hejja solbrännan!!


nu - sängen!

godnatt.


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards