;)

Alla inlägg den 9 juni 2007

Av Thess - 9 juni 2007 01:15

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
yepp!


Har du sett din bästa vän gråta?
jao, pluttegull:)


Vilka vitaminer åt du när du va liten?
hums. minns ej vad de hette, men de var sånt gott man blanda i vatten, smaka typ läsk ;)
Vad åt du senast?
hamburgare


Har du fått någon komplimang idag?
jao.


Har du varit med i en rättegång?
no, läskigt!


Är du polare med grannarna?
jovesst, är inte direkt ovänn iallafall.


Vilka språk talar din mamma?

schvenska.


Senaste piercingen?
naveln för ca 4 år sen, men tagit bort den.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
igår.


Gay?

är du?!


Har du däckat/spytt för att du druckit?
nope.


Har du äggat ngn?
nehe du, jag är faktiskt en snäll flicka :)


Har du täckt någnos hus med toalettpapper?
läs ovanför för tusan ;)


Suger det här?

meep, nä, ganska kul faktiskt.


Har du varit på stranden?
meeeh, sluta :)


Har du haft en stalker?
o de är?


Minns du din/dina musiklärares namn?
uehm.. lasse och per minns jag.


Hur bra är din syn?

tillräckligt för att jag ska behöva använda linser.


Har du varit på ett party? 
haha, jo.


Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
isåfall dunder-snälla hajar, finns det?! :D


Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

vilken bror?

Har du sett din bästa vän naken?

haha!!


Vilket är de bästa bröllopet du vart på?

mams o paps.

Var är dina syskon just nu?
storasyster hemma hos sig och lillasyster hos pappa, gissar jag på.


Vad var den senaste drömmen du minns?

haha, att L var cparg på mig, wäh, läskig faktiskt.. mådde duktigt dåligt hela dagen efter..


Vilken tid gick du upp i morse?
halv 2 ungefär..


Vad ska du göra i helgen? 
iiiingenting.


Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"hej gumman de är anna. du har ingen trippel-locktång som jag kan få låna av dig behöver till fredag puss anna"


När va du riktigt sjuk senast?
för ca 2 v sen om jag inte minns helt fel..


Vem är den senaste kändisen du tog på?

minns inte vad han heter, nån gammal iallafall.

Vad finns i din bakficka?
har ingen bakficka.


Har du färglinser? 
nope, vanliga genomskinliga.


Vad gjorde du kl 2 inatt?
stod nog ute med C i buskarna o höll upp hennes hår när hon la en pizza, höhö.


Vad är det första du gör på morgonen?
tänker ut någon bra anledning till att kan jag ligga kvar några extra minuter i sängen.


Vad ska du göra efter det här?
nanna.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards