;)

Alla inlägg under juni 2007

Av Thess - 8 juni 2007 20:56

ska jag vara ärlig så känns de nästan som om de vore söndag idag, faktiskt.. men nu är de sommarlov och grejer så då spelar de ändå ingen roll för min del ;)


var på studentfest igår, mitt hjärta som varit så duktig gick ut, meep. så söt du var, tihi.

det var sjukt jävla kul hela dagen och de gillas ;).


såg nyss på astrid lindgrens barnbyar-program där anna sahlin medverkade, hur söt som helst. gillar hennes stil verkligen!


ska fortsätta mysa framför tvn nu, pusspuss.

Av Thess - 6 juni 2007 19:59

har faktiskt inte firat den med något speciellt, tihi.. har bara tagit de lugnt och funderat över vad jag ska sätta påmig imontillstudenten. är helt panikslagen!! som vanligt, när de gäller mig så hittar jag inget som passar min jävla kropp o mitt humör. blä.

tur nog så ska jag åka till min andra halva tidigt imonbitti så ska vi mysa hemma hos henne o snacka och fixa osss:) hon är så himla.. underbar helt enkelt. man trivs så bra i hennes närhet!! i loooove!

Av Thess - 4 juni 2007 00:03

jag saknar det som varit och jag hatar att de aldrig mer kommer bli sådär igen och det jag saknar alldra mest är själva helheten och det tär på mig.. riktigt ordentligt.

ingen förstår hur de egentligen känns, inte förren man själv har suttit, eller sitter, i samma moja. DÅ först kan man få upp ett litet ljus.. att de kanske inte är så jävla lätt. att alltid visa sig vara den starka, att alltid visa hur jävla bra man mår, vilket är en ren jävla lögn. de spelar ingen roll hur man vrider och vänder sig, för de blir ändå aldrig bra nog. man är alltid ett jävla misstag. alltid.

hela tiden ska man ljuga för andra, och speciellt för sig själv.

men helt pltösligt kommer man ifatt sig själv och då sjunker man såjävla lågt under ytan att man tror att man aldrig mer ska hitta upp igen. som att inte kunna simma. du kanske tar dig upp 2-3 cm om du kämpar riktigt jävligt, men efter ett tag, när musten har tagit slut så är du 500 meter under igen. så egentligen fattar jag inte varför man ska visa sig så stark.

men å andra sidan.. de är nästan ett måste för att bli accepterad.

annars blir du värderad till att vara knappt ett ruttet jävla päronskal.


herregud. jag blir så jävla besviken på mig själv, och framförallt på alla människor. vi är inga likadana. bara inse. och du som trycker ner o är så jävla tuff, egentligen är du duktigt mycket svagare än mig.. faktiskt.

sorgligt att höra va? tycker jag med.


gosh..

vad tråkig jag är.

stackars er som suttit o läst allt detta, men fan så skönt de känns att få ut den tunga jävla stenen i magen!:)


på tors. ska rebecca (förlåt att jag nämner ditt namn så ofta i mina inlägg, men du är helt enkelt mer än mitt halva hjärta) göra mig hel igen, jag fullkomligt älskar henne. hon är så jävla bäst, på allt!speciellt på attvara så jävla speciell o perfekt! v

Av Thess - 2 juni 2007 13:20

.. jag måste bara få säga ett par ord till en liten sötis först, vid namn rebecca.

jag är så oerhört glad för att du finns där och ställer upp.. alltid. du lyssnar, tröstar, förstår på ett sett som inte många andra kan. med dig så känns allt så himla mycket ljusare och de man annars hade mått dåligt av, skrattar man åt istället - när du är i närheten. det känns å himla.. ja jag kan inte förklara.. men det känns brabrabra, tack! v


ja.. tillbaks till annat nu;)

idag är det luuurda, lördag, yeh you name it.. och det innebär att thess ska på sommarnatta ikväll, wehey! hoppas de blir skoj :) dock känner jag int eså mycket för de just nu, men de kommer väl ju mer klockan slår får jag hoppas ;).

annars vet jag inte vad jag ska hitta på med innan.

blir nog lite kroppsvård och leta reda på kläder till kvällen :) måste ringa lillsyrran också och fråga hur de gick på hennes hopptävling imorse!


bloggar vidare lite senare..

och ja, denna bilden bjuder jag på, ahaha ;P.

Av Thess - 1 juni 2007 23:32

.. jag blir så arg, ledsen, besviken OCH TRÖTT(!) på dig.

VAD FAN FÅR DIG TILL ATT BLI DEN DÄR JÄVLA TYPEN EGENTLIGEN?!

jag orkar inte. bara låt bli.

det funkar inte såhär. inte hos mig iallafall.

turn around, om de bara är detta du vill.



HELA JÄVLA TIDEN KOMMER DU MED SMÅ JÄVLA NÅLSTICK I RYGGEN..

- jag önskar att du fick känna på samma sak.. -



imorgon blir de party och nu ska jag försöka sova.

hejdå.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards