;)

Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Thess - 29 augusti 2007 06:02

halva skolveckan kvar nu då, yey!;-)

ska dessutom träffa bästa kompis idag, ser jag fram emot.  även om det lär bli lite svett o tårar, haha! nä men.. u know.. its haaard!!

men jag är fortfarande glad. och speciellt för hennes skull.

she must be very narvous and full of expectation, det hade jag verit iallafall, hihi! =)

v     v     v

idag fyller lillayster år. 10 år. riktigt stor flicka nu ju! =) har busat lite med henne om att de bara är tio år kvar nu till hon får gå på systemet, alltså är hon halvvägs nu, men först ska hon bli en riktig fjortis också - det gillar hon inte att höra, fnuttan! ;-)

min alldeles egna söta lilla, lilla lillasyster. im so proud of you sweetie! =)

så nu kör vi losss!


Är det en vanlig dag.. Nej det är ingen vanlig dag, för det är Tinas födelsedag. Hurra! Hurra! Hurra!

GRAAATTIS LILLASYSTER, jag älskar dig flera varv runt jorden och tillbaks igen! v    v    v

phu! här delar vi ut hjärtan hejvilt idag, men nu ska jag dra på mig kläder och fixa frukost, sen återstår skolan och mys med min bästis! tihi.

hoppas ni alla får en bra dag. and special you, sis! heeeeejhej hemskt mycket hej... då!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards