;)

Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Thess - 6 augusti 2007 20:00

ja och fy för vad man har fått färg. har sjukt ont på ryggen (eftersom den är lättast att sola, hatar att ligga på rygg!:P) så tänkte faktiskt gå in o ta en svalkande duscha och sedan på med lite after sun, haha.


får se om det händer något skoj senare, vem vet? ;-)

Av Thess - 6 augusti 2007 12:14

då blev det beachen ändå. väckte M, mohahaha :D hon får faktiskt ställa upp! ;) hahaha. hoppas ni får en bra dag för de ska minsann jag ha!! :D med picknick-korgen och allt^^ mumma!! love it! tihi..

Av Thess - 6 augusti 2007 12:04

vet någon kanske vart man kan få tag på den? alltså förutom tradera då!

mihi.. skulle gärna vilja veta! :D pussipusss.

Av Thess - 6 augusti 2007 11:49

åååh, satt och kolla på tradera igår - eller innat kanske man ska säga. och hittade dessa underbara klänningarna. jag smälter nästan när jag ser dom! skulle absolut inte tackat nej till de.





vilken gillade ni bäst?

den blå/rosa blir jag totalt knäsvag för, den är bara så perfekt underbar!!

Av Thess - 6 augusti 2007 11:34

.. STÅÅÅÅÅÅLANDE SOL! (melodi; jul, jul strålande jul, haha)


det är fortfarande jättefint väder ute och jag blir så himla glad, glad, glaaad! :D hihii. det är verkligen en perfekt beach-dag idag med andra ord och vem säger nej till stranden? inte jag!! dock lite tråkigt att ligga där själv bara och om jag känner de flesta kompisarna rätt (som bor här i närheten) så ligger de fortfarande och sover, idioter om jag får uttrycka mig!! ^^

så.. om någon trevlig själ där ute skulle ha någon lust att dra med mig ut till stranden vore jag väääldigt tacksam, nåå.. någon?!?! inte?!! ana väl det, era latisar! nee skoja bara.. men har ni lust så är jag på!! :D


vad ska ni göra idag sötisar? mihii..

Av Thess - 6 augusti 2007 01:15

sängen här till vänster ser mycket lockande ut. mina ögon vill inte mer, och min kropp?! snacka inte!


hoppas ni får en god sömn, gödnajt!

Ovido - Quiz & Flashcards