;)

Alla inlägg under augusti 2007

Av Thess - 18 augusti 2007 09:48

nu är jag tillbax igen! :D rättså skönt faktiskt.

fast tro nu inte att jag har haft det kasst, för nejnej! de har jag absolut inte.

bästa semestern på vääääldigt väldigt länge.


kom hem vid lite över 01:00 inatt. somnade ganska sent, men vaknade ändå tidigt idag, vid nio ungefär.. är inte så värst trött iheller, än sålänge iallafall. haha.

usch, om 4 dagar börjar skolan. j a g   v i l l   i n t e!!


föressten, har shoppat en hel del, så lägger in bilder lite senare, orkar inte nu.. måste käka frukost först! ^^


Av Thess - 11 augusti 2007 06:47

då var detta de sista inlägget här för min del på en veckas tid..

ska bli skönt att komma iväg faktiskt.. riktigt skönt! bara få njuta och skita i allt annat för ett tag. shopping osv.. det gillar jag!


ni får ha det så bra här hemma, skriver kanske ett oa nnat från mobilen men som sagt - jag lovar inget!


pussokram!

Av Thess - 11 augusti 2007 00:22

yeppyepp. om 6½ timme (ungefär) så drar vi! längtar som fassen! dock är jag lite rädd för hur pass trött jag kommer vara, haha. stackars den som ska väcka mig, kan inte bli lätt alltså. och med mitt morgonhumör så blir de ännu jobbigare! haha.

ska bara göra klart en skiva sen blir de dusch och därefter sängen.


hoppas ni får en härlig vecka utan mina inlägg! ;D (kan hända att jag skriver något, men lovar inget..)


kramkalaaaas!

Av Thess - 10 augusti 2007 15:46

har suttit och fixat en massa musik och håller på fortfarande.

borde egentligen packa och börja städa men får inte rumpan ur stolen, haha.

ska iallafall göra klart detta nu sen blir det städa, packa och hämta lite saker!


vad har ni för er idag? ;-)

Av Thess - 10 augusti 2007 11:02

sådär ja, ny dag, nya utmaningar, haha. dessutom fredag - ojoj! vad innebär det? joo att vi åker imorgon, tidigt som tusan! så vid denna tiden imon sitter man på ett helt annat ställe och bara njuter av livet. kommer dock inte kunna blogga vilket jag sörjer en smula, haha. men hoppas ni stannar kvar och fortsätter läsa när jag är tillbaka igen. vill ju inte mista er, gullungar! :D

har fastnat så otroligt mycket för bloggandet. först visste jag inte ens vad det var för något, och när jag fick reda på vad det verkligen var - ja då tyckte jag bara att det vara allmänt töntigt, haha! (hade mest sett bloggar där folk skrev endast vad det hade gjort på dagen och oftast lite yngre dessutom och DET roade inte mig ett dugg!)

MEN en dag så råkade jag bara snubbla in på Englas blogg (http://annamirjamaria.blogg.se/) och då tändes en stor låga i mig och efter att läst bloggen ett bra tag så kände jag att jag själv ville börja, men vad skulle min blogg handla omvar då nästa tanke? till slut så tänkte jag "äh, det får bli som det blir helt enkelt.. lite blandat, så kanske fler gillar att läsa också.." så det var så mitt bloggande började.

Oj! vad jag bara babblar på nu!


vad ska ni göra idag?

själv så blir det lite städning, packning och sånt smått och gott. ska iväg och hämta lite saker med. får kanske köra till pappa också för det var ett tag sen man var där känne jag. och nu när vi ska vara borta med så känns det nog bäst att träffa han lite innan!

tihi, jag är faktiskt lite pirrig i magen ändå. så grymt kul det ska bli, och snacka inte om hur skönt jag kommer ha det. ahh!

har verkligen längtat efter detta. och nu är det helt plötsligt dax! shit! haha ^^


vådert då? mja.. de är kasst väder här idag. mulet, lite regningt osv.. hade gärna velat se lite mer sol nu när man inte fått det alltför mycket denna sommaren! men en dag (till) kan jag nog stå ut! ;-)


nu ska jag surfa vidare innan frukosten! hajhaj..

Av Thess - 10 augusti 2007 00:21


åh, jag blir galen. så himla fint alltihopa! ge mig, nu nu nuuuu!!

vilket/vilka plagg gillar ni bäst?

Av Thess - 9 augusti 2007 20:09

glömde visst detta! ;P


Av Thess - 9 augusti 2007 20:06

satt och hade tråkigt innan så gjorde lite kollage på olika kläder jag föll för på asos sida. se och njut! ;-)





Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards