;)

Alla inlägg under augusti 2007

Av Thess - 28 augusti 2007 16:00

yeh. andra dagen på denna veckan. känns bra. jag vill redan ha helg, haha.

är så körd i hela korppen alltså.

riktigt dryg dag i skolan today. UUFFA PUFFA!

först inköp och varuhantering i si sådär 3½h. efteråt var de lunch ca 40 min, slutligen eng A (eftersom jag valde att inte läsa det innan, så gör jag de nu istället när jag har mindre kurser, hey smartey!! ;D) drog till bussen och väntade i nästan 1h, phue!! men nu är jag hemma och jag vill ha mat!!!! matmatmat!! haha.


imorgon är det den sista dryga dagen denna veckan, sen börjar det närma sig helg igen. HOHO! :D


får se hur mycket jag bloggar idag. är riktigt sugen på det nu. har hittat en hel del idéer ^^ hihi.


mat nu! :D tjipptjong..

Av Thess - 28 augusti 2007 05:50

hej o hå vad jobbigt et var att komma upp idag! vill bara lägga mig ner igen och somna om, helst av allt sova hela dagen.

men nejnej, det har vi inte tid till.. suck. skolan först sen kan man sova.

uh! orkar inte röra mig, eller göra något över huvudtaget. ser knappt vad jag skriver haha.


näe, man får väl gå och äta sin frukost och gra sig redo för tisdagens skol-dag.

tjingeling!

Av Thess - 27 augusti 2007 23:00

då var måndagen nästan helt över. ska bara få upp gumpen ur stolen och hoppa in i duschen sen blir det nog bädden. är fruktansvärt trött idag. råkade visst slumra till lite extre förrut när mamma var ute med hunden, men vaknade igen efter en timme ungefär och då fick man besök!

kusinen och pojkvännen hennes. sjukligt trevligt! drog en massa fräckisar osv.

självklart lite små-barns-snack med. vi har fortfarande inte växt upp helt, haha. men man får väl lov att vara lite barnslig ibland va? tänkte väl det.. ;-) iallafall så ledde det till massa skratt-attacker, mysigt! jag behöver det som mest denna veckan känns det som. hua! tufft..

känner redan hur slut jag kommer vara på fredag så för mig får det gärna bli en riktigt lugn helg..


på onsdag åker min bästa vän. det känns. hela jag är tom redan nu. på onsdag ska jag träffa henne igen. blir detta sista gången på väldigt, väldigt länge?

läskigt..

hela jag är full av oro. jag kommer sakna henne så det gör ont. vill inte. men jag är glad för hennes skull! hon ska självklart få göra det hon känner att hon vill och tycker om! jag kan själv känna ibland att shit(!) vilken utmaning ändå. man lär sig så himnla mycket om allt.. om sig själv osv, som man inte alls trodde att man kunde. fräckt ändå!

men jag är nog allt lite gulligt ego ändå. det får man väl lov att vara med? man får väl lov att vara ledsen över saknaden? tomheten? och allt vad det innebär.. visst får man det?

jag hoppas det. faktiskt.

mina känslor är olika fråpn minut till minut. men innerst inne så vet jag att hon klarar det. allt kommer gå bra. hon är bäst i världen! och jag kommer aldrig släppa henne, så om hon flyr till någon annan planet så finns hon alltid där hos mig.

vad skönt det var att få skriva detta..

ursäkta om de är lite jobbigt att läsa, men de är fortfarande min blogg, mina tankar och mina känslor. acceptera det! jag tvingar er inte att läsa.

självklart är det grymt kul att så många ändå läser. blir så glad! =)

de var liksom inget man trodde när man började med detta, men nu är man minsann fast i träsken! ;-) haha.


nä.. nu ska jag tralla mig in till duschen och sen lägga mig i min nybäddade säng och sova riktigt, riktigt gott!

gonatt sötisar.


Av Thess - 27 augusti 2007 16:30

hua! måndagen var avklarad, skönt!

dagen har faktiskt kännts lite små-dryg, alla bara klagar på att de har ont där o snoriga där osv, blää! man blir ju nästan sjuk av att höra det. ^^

började med natur, efteråt var det karaktär och slutligen danska.

ujujuj. detta kommer säkert gå bra. var inte oroliga om jag kommer med FET(!) gröt i halsen en vacker dag.. haha.


nu ska jag äta. im hungryyyy!

Av Thess - 27 augusti 2007 07:17

nananana.


THESS. säger:

LILLSKIT!

» RebeccaNilsson :} säger:

hahaha

THESS. säger:

är inte dupå bussen än?

» RebeccaNilsson :} säger:

jag åker inte från 8.17 från mig

THESS. säger:

jävla tur du har då

» RebeccaNilsson :} säger:

haha m

» RebeccaNilsson :} säger:

sitter du på bussen då?

THESS. säger:

haha nej varför tror du bilar finns?

» RebeccaNilsson :} säger:

haha inte fan vet ja?

» RebeccaNilsson :} säger:

bliru körd din jefwel?

THESS. säger:

för att kunna sova en timme längre o äta frukost på vägen

THESS. säger:

aa, tänk för de blir hon!



behöver jag säga att jag känner mig mallig?;D

Av Thess - 27 augusti 2007 06:04

nu är allt bra.. skönt!


måndag morgon. vad tycker vi om måndag morgon? jag upprepar: vad tycker vi om måndag morgon?

KASST!

jag somna direkt igår och sov så busungeskönt! var klockan tvungen att väcka mig? buhu..

börjar med natur idag, kl 08.00 gosh!

slutar 14.50, min näst längst dag. den längta är 15.05, MUHA! känn på den du.

här klagar vi inte alltför mycket;).


NU ska jag hoppa i lite plagg och feta! have a nice day, babes!

later..

Av Thess - 26 augusti 2007 21:47

de är beck på tv nu. brabrabra!

har varit borta en del idag, mwii. kalas, kusin och fetat mat.

mat måste man ju ha. thess utan man = ingen bra kombination. fråga dom som vet! ;-)

jag blir syyyyyyr.


nu ska jag fortsätta glo.

tjingtjong!

Av Thess - 26 augusti 2007 16:18

nu har jag varit på barnkalas. käkat tårta och de var mumsigt värre!

är lagom mätt nu. :)


förövrigt är det en dryg dag, som alltid när det är söndag.

men jag mår bra ändå. tur de.



skönt..

Ovido - Quiz & Flashcards