;)

Alla inlägg under augusti 2007

Av Thess - 26 augusti 2007 12:53

ska på kalas nu. barnkalas ;) YEY!


later.


föresten, dina kommentarer kan jag klara mig utan.. :)

Av Thess - 26 augusti 2007 11:12

sådär ja, tillbakka på bloggen igen - skönt!


helgen var lite si o så..

i fredags skulle vi ut.. o jag hade en sån jväla äcklig känsla hela dagen, men det började väl lite halv-kul iallafall..

men ju mer klockan tickade så gick de bara mer åt helvete. ville helst av allt bara hem och gräva ner mig under täcket..

alla slittrades och den ena kunde int eens stå på benen, sura miner och jag TÅL INTE SÅNT HELT UTAN NÅGON ÄCKLIG JÄVLA ANLEDNING!!

för självklart var det ju mitt fel, de förstår ni väl.

HA! gå och dö.


nä så iallafall. mina kompisar blev arga för att jag hjälpte en annan hem som inte ens kunde stå på benen. vi fick bokstavligt talat slita som djur, bära o dona. fy fan. VÄRSTA DAGEN EVER. ALDRIG MER. OCH ALDRIG ÅÅÅÅÅÅH!

ångrar allt så jävla hårt. varför stannade jag inte hemma?


nu mår r hyffsat bra iallafall. skönt!

tycker inte om när sånt händer.. man blir så rädd. och jag var så jävla orolig. fy, usch!

men ärligt talat.. någon måsta ha lagt något i glaset? man blir inte så annars tycker man :/

men iallafall. de är bra nu. tacka gud för det!

nu ska jag äta frukost.


bara ett tips till er:

BRY ER ALDRIG OM EN ANNAN PERSON ÄN ERA BÄSTA VÄNNER, FÖR DÅ GÅR ALLT ÅT HELVETE. DU ÄR VÄRLDENS SÄMSTA PERSON, GLÖM ALDRIG DET!!

örk!  jag kräks nästan!

så gör man inte mina vänner... INTE HOS MIG IALLAFALL. forget it!

byebye..

Av Thess - 23 augusti 2007 20:42

oh, så nice det ska bli!

väntar på att min bästabästabästa pompis ska ringa eller logga in på msn så vi kan bestämma hur vi ska göra.

det blir iallafall jag, emma, rebecca och challe. hur underbart som helst! lite dricka, massa tjej-babbel, skratt och allt annat sjukt som händer när vi är i farten! de är jag verkligen värd nu när skolan börjat, haha! ;-)


dock har jag mitt gammla vanliga lilla (STORA!!) problem - klädval! så jädra typiskt mig. har ju köpt hur mycket som helst nu på semestern men inte fan faller de mig i smaken när de väl är något party o så. då vill jag alltid handla något nytt! uschabuscha mig.

men lite får man väl unna sig när de är skojigheter på schemat? =)

går ju i skolan 08.00-11.00 imorn och ska vänta på becca en timme så då kan jag ta en runda i stan och leta något. vill vara riktigt stilig ju ;P.


nu blev jag sugen på att kolla lite kläder, tjing! :D

Av Thess - 22 augusti 2007 07:08

nuså.. skolan om mindre än en timme. kl 8 alltså..

ska ändå bli kul o se hur allt blir o så.. nytt schema som jag verkligen hoppas på är riktigt bra!


bloggar mer after school. bye!

Av Thess - 21 augusti 2007 23:01

slut på lovet och börja med hyffsade läggdags-tider och tidiga morrnar. usch vad jag fasar för det! vill verkligen inte.

hoppas detta året går fort iallafall. och hoppas verkligen att schemat blir bra, så man blir lite mer nöjd iallafall!


ska kolla klart på american idol nu, sen blir det duschen och därefter sängen! hoppas jag somnar fort så man slipper ligga och kolla rakt upp i taket. är ju inte direkt van vid dessa tiderna. men man vänjer väl sig rättså snart..


sweet dreams..

;-)

Av Thess - 21 augusti 2007 16:48

nu har precis josse gått hem. vi satt och drack kaffe och snacka en massa skvaller, i like! :D

nu väntar jag på att pizzan ska komma hem så jag kan äta - igen. haha^^

sorgligt att skolan närmar sig varje timme!;( buhu..


JAJA, skitsamma.

Av Thess - 21 augusti 2007 11:56

GODMORGON ALLA GLADA!

här sitter jag och lyssnar på musik och pluggar teori medans jag väntar på bullar till frukost, gottit värre minsann.

är skapligt hungrig eftersom aptiten inte fanns där igår, så får ta igen allt idag annars dör jag. haha.


oh my lord. imon börjar skolan. skrämmande!!

jag trodde vi skulle ha SOMMARlov, men icke sa nicke, de har varit ett jävla långt höstlov med liiiiten gnutta solstrålar, typ.

fan.. possitiva arne här eller?!

men de är ju sant. sjukt störigt. man har inte fått den ledigheten man ville alls. buhu, tyck synd om mig. lite iallafall. tihi

aja, de ska säkert gå. hoppas bara reservtanken är tillräckligt stor.

de värsta är morrnarna. jag är ingen morgonmänniska, trust me!

och de där jävla bussarna får en att bli deprimerad *10.


NU KOMMER FRUKOST, TJIIIIIIIIIIIING!

Av Thess - 21 augusti 2007 02:31

gosh, jävla oturs-dag idag. jag är SÅHÄR trött dessutom.

har inte sovit bra på minst 3 nätter och de känns!


inte nog med allt annat oturs-skit idag..

skulle sätta ner handen brevid tangentbordet och slår den jävla kotan precis mellan armen och handen, smärta!!


nu ska jag iallafall nanna, sådeså!!

pöpö.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards