;)

Alla inlägg under september 2007

Av Thess - 20 september 2007 11:14

här är mer nytt. dock har jag inte orkat fota det andra. en hello kitty-pyjamas, hello kitty-mystofflor, en tröja och 2 par brallor. men bilder kommer senare! =)




Av Thess - 20 september 2007 11:08

här är b.la den klänningen som jag fick igår;




tycker den är riktigt söt =) hihi!

Av Thess - 19 september 2007 23:46

lalala. jag har ont i min maaaage, cpvärk ge dig nu! morr.

ehm. öhm. jo. ja... haha. vet faktiskt inte vad jag ska skriva. ELLER FÖRRESTEN JO, DET HAR JAG VISST! jaaaaaaag prata med min chaaaalle idag, mihihi. auw, jag är så glad!! :D skitungen. saknar henne grymt mycket. men jag kommer snart och gör London osäkert, det har vi ju sagt! iiih, jag kan inte bärga mig!!

hon är bara de bästa som finns i min värld, åh ääälskling,

i luv jo! <3<3<3<3<3<3<3


ehm jaoodu. juste! jag fick mer kläder idag. haha. katastrof. har inte plats i någon av garderoberna längre, så det får nog bli en runda till ikea inom de närmsta dagarna. kan ju inte låta kläderna hänga bara sådär i hela rummet? haha. fan då ^^

jaja, jag ska nog hitta på något!

bilder får ni se en annan dag, jag oooooooorkar inte nu helt enkelt!


någon som är bra på massage btw? jag har extremt ont i mina axlar och ryggen, haha. jag bara tackar och tar emot isåfall. :D


nä, nu blir det sängen. see yaaa tomorrow. sweet dreams! :)

Av Thess - 19 september 2007 12:44

idag är det martina o thess mysisdag, hehu.

ligger i sängen och kollar på film just nu, s.w.i.p snutarna, haha så kul!

ska snart fixa något att käka, magen sjuuunger.


och förresten, damn vad kallt det är!! eller är de jag som är en liten kycklig bara?! :)




Av Thess - 19 september 2007 00:38

nu är det bedtime för mig. ska bli skönt faktiskt, är riktigt trött! hoppas jag slipper den förbannade migränen imorgon annars blir jag galen. fast den är ju på bättringsvägen, pepparpeppar...


goodnight!

Av Thess - 18 september 2007 21:55

nu är jag helt klar med allting! så skönt det känns.

har renbäddat sängen, dammat, tvättat golv, slängt en massa gammla papper, ja ni fattar! ^^

blev så himla varm, haha. fast nu sitter jag här igen och fryser som en galning, ajsingbajsing! ;P


duschen nu då? ja, tack!:)

Av Thess - 18 september 2007 18:19

min mamma är för söt.

här har jag slitit som ett djur med städning och grejer så kommer hon hem med nya kläder, gissa om jag blev glad? ^^


lite smakprov av det hon kom hem med;



 1. ett par bruna stövlar, med stort skaft eller vad det heter, hehu ^^

2. ja, de ser ni ju. ett par pumaskor. rosa då, såklart ;)

3. gråa resp. svarta skor.

4. gråa superfina stövletter, auw. sööötingar!!

5. samma stövlett, fast med uppvikt skaft, man kan ha det efter humöret ;)

6. svarta lackskor. übersöta dom med, hihi.

7. två helt vanliga linne, typ ;P

8. ser ni väl också?! ;D jeaaans!

9. cowguuurl-skjorta ;P till min country-grejs-outfit då, haha!:D


--- -- --- - --- -- --- - --- -- --- - --- -- --- - --- -- --- - --- -- --- -


iih, hon är så söt så! :D <33<3<3333

Av Thess - 18 september 2007 13:31

... men en dålig dag tycker jag låter passande!


nu ska jag avreagera mig lite med städning, haha. bästa medicinen. på dåligt humör? börja städa! yäey.

så nu blir det städning, tack o hej leverpastej!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards