;)

Alla inlägg under september 2007

Av Thess - 25 september 2007 21:46

jehopp jehopp, då var snart denna dagen också över. hur skönt är inte det?! riktig fuling-tröttis-dag och ändå fick jag en smula sovmorgon och jag la mig hyffsat tidigt igår och kunde dessutom somna bara sådär, direkt alltså. mirakel kan vi kalla det där!!

nä usch fy bubblan, iiiingen bra dag idag. men (det finns alltid ett men) jag hade skoj med becci, riktigt skoj. tandläkaren färgade hennes käft rosa. därefter skulle vi till max och käka. det tyckte hon var lite smått pinsamt, då förstår ni kanske att jag hade kul? staaaaaaackars becca, nooot! hehu :D nä men... äsch! lite kul får man väl ha?

åhlens efteråt och ragga upp kalender och sånt tråkigt skit till skolan, pennor och ja, ni fattar. men jag ska inte sticka under stolen med att jag kände mig duktig, himla duktig faktiskt! inte ett ända plagg iheller du, DET fick min mamma till att tappa hakan när jag kom hem.

men hon ska inte vara så spiss för hon hade minsjäl varit en dum flicka och raggat till sig både jacka och skor!!


mam "kolla här... jag hitta en ny jacka, den kan man ha nu i höst!"
me "ja"
mam "kolla här då. ett par nya skor. låga. lite sportigt tuffa va?!"
me "......... mm." (psst! dom var skitfula!!)

mam "men dom kunde varit snyggare... fast dom kosta ju 700 så"
me  "EH, OKEJ. DOM HADE KUNNAT VARA JÄVLIGT MYCKET SNYGGARE!!!!"


ja. vad säger man? ärlighet varar längst? eller förlåt, mamma?

yäyä, hon tyckte nog inte själv att dom var sådär jätte snygga så inte ska hon gräva ner sig inte, nejdå. på´t igen och bättre lycka nästa gång!

Av Thess - 25 september 2007 09:10

nu är man uppe igen, fast lite senare än vanligt... skönt! :P

blev dock ingen rejäl sovmorgon eftersom jag lovade min lilla stupgums att hålla henne i handen hos tandis, haha. stackarn ska snart operera om hela munnen. knäcka käkar o grejer, usch! min lilla bebis hahaha. :/ näe skoja. men de är faktiskt lite synd om henne. men hon ska vara glad för hon slipper skämmas över att äta barnmat, hon har en bra anledning?! barnmat är goooott, mihihi.


snart kommer min kusin på frulle-besök, självklart hennes bebbe med, hihi. hon bor ju i västerås annars så det är inte ofta man ser henne, men det ska bli kul faktiskt. och jag är faktiskt hungrig, så hon får gärna komma nu, hah ;D

njae, annars är det tyst och fridfullt här. okej, radion skriker lite, tur det väl, man slipper känna sig helt alone då. ja, jag vet att jag är barnslig men de pissar väl jag på! ^^


aej, nu går jag. hoppas ni får en bra dag everybody! :D goodbye.

Av Thess - 24 september 2007 22:21

då var idol och beckham avklarat.  david är min snögging! så sjukt sexig och... och, allt! haha. muuums!

jaja, nog om det nu.


imorgon är jag som sagt ledig, diggar vi! ska med lilla beccis till tandis och hålla henne i handen, haha sötis!

sen får vi se vad dagen erbjuder. ska antagligen plugga lite med. duktig flicka!


är äckligt trött nu och mitt knä värker. funderar starkt på att gå och lägga mig i sängen nu och hoppas på att jag somnar. härliga tanke! fast ah, jag vene... borde plugga med. och körkortsteorin står också ganska högt. mja, vi får se. kan alltid lägga mig i sängen och iallafall BÖRJA plugga, somnar jag så somnar jag. de återstår o se...


så ja. somnar jag så får ni ha en skön natt tillsammans, som parlamentet brukar sluta ^^ godernatter!

Av Thess - 24 september 2007 20:09

usch, jag är så himla trött idag! det var rena rama självmordet att gå upp i morse och det känns faktiskt inte bättre nu kan jag lova. det blir en tidig kväll ikväll, haha!

är ledig imorgon. iiih. har frilaggd dag med andra ord, muha. riktigt gottit. ska sova rejält imorgon, de kan jag lova!


ahh!! idol har börjat. kaffe och tv nu då, hejs! :D

Av Thess - 24 september 2007 10:40

mhm mhm. sitter på info&layout nu. it sucks! skriver en massa trams heeeela hela hela tiden.

men snart är de lunch, om 20 min :D mihi. det får bli MAX idag, gottit tjockismauuut.

UUH, måste bara avreagera mig; JAG HAR SJUK MENSVÄRK!!!!!!!!!!! haha.


singaling!

Av Thess - 24 september 2007 06:38

sådär ja. då var duschen avklarad, ehm. håret ser ut som fan, men kläderna är på - bra jobbat, Thess!

eftersom jag är så seg idag så är jag värd att få vänta till nästa buss går istället, så haa-haaa! missar bara natur och det gör mig faktiskt inte så mycket. nä fy. världens tråkigaste lektion. vem bryr sig om alla miljontals atomer, molekyler(eller vad fan heter det?!) osv... nä, inte jag och isåfall hade jag nog valt att gå natur istället, smartaaaaassss!!

men nu gör jag minsann inte det, för jag var fiffig nog(trodde jag, men inte slapp man naturskiten för det!) och valde handel så jag ska bli kassatant! hihi näädå. jag ska bli... ehm... ja, de var en bra fråga. vi får väl se vart jag hamnar?!


starta eget är rätt lockande. 

eller polis (hey, handel-människa?!) hade varit sjukt fräsigt. har funderat på det ganska länge faktiskt. men nä... så blir de nog inte. men drömma kan man ju, right? :D

personlig assistent, helst till små barn då. ja... varför inte? men varför i helskotta går jag handel då?!

eller... frisör? nja... handel? haha. okej, man tar ju betalt så, men ändå. höhö

jobba med barn, dagis osv? ja, jag har ju alltid varit glad för barn. men det har jag nog inte så svårt för att skaffa själv, ett eget dagis då. hemma ;D haha. hade nog varit ganska slutkörd efter en hel dag med andras ungar, om man sen själv ska hem till egna också. jaodu, här tänker vi så de knakar...


från det ena till det andra och över till de femte, med tanke på barn o så då va.

undra egentligen hur framtiden ser ut.

hur många barn? skaffar man barn över huvudtaget? gifter man sig? med vem? hur kommer man bo? och vart? arbete? hur ser man ut om sådär10 år?

jaa... lite funderingar där. men kul. 


hur önskar ni att ni har det om låt oss säga 10 år? skriv skriv skriv, kul och veta vad andra drömmer om juu! :D


själv önskar jag kanske 1-3 barn(har tillomed redan favvis-namn, hihi de du!), boende med en sexig kille, gärna utanför skånes gränser. ehm... gift? vene... kanske, hiihi. ett fint bröllop isåfall, stort och ja.. alla flickors dröm-bröllop typ^^

hm... jobb? något av det ovanstående. antagligen butik haha, eller starta eget. mja, starta eget låter mer lockande.

ja. jag skulle nog kunna skriva en hel uppsats, haha.

men de är kul att få drömma lite! ^^


så let´s go! skriv hur ni önskar att er framtid ser ut, jag vill veeeeta! :D


ska gå och sätta lite fart nu. i med linser på med lite smink kanske... om jag orkar. ladda mp3n med haaarlig musik och sen blir det väl en plågsam promenad till bussen, eller cykeltur. ja det får vi se hur det blir med den saken...


byebye! :D

Av Thess - 24 september 2007 05:55

gääääääääääääsp vad trött jag är! riktig seg morgon, och seg dag i skolan att få avklarad, dessutom är det måndag. tro mig, det tar emot!

men äh. vi är lediga imorgon, då blir det sovmorgon igen, det får mig att känna mig lite piggare iallafall ^^

men nä. gosh... jag känner mig grå idag, haha. måste ta en dusch tror jag, annars kommer jag kollipippa innan jag ens hunnit gå till bussen. Åh nej! inte bussen också. det är kallt ute, arrh!! :( ge mig halsduk och vantar någon?!?! mååååste ha.

ja, det får minsann införskaffas innan denna veckan är slut, sådeså.

hmm, ja... får väl dra mig mot duschen nu då. hoppas bara jag har ork att komma där ifrån igen. sen blir det frukost o därefter en hemsk promenad till bussen =( längtar redan efter att få gå och lägga mig ikväll! haha.


hoppas ni är lite piggare idag, och får en nice måndag!

Av Thess - 23 september 2007 21:53

nu är jag inte så tuff längre va! här fick jag så det rök om det, eller så att tårande fick visa att dom fanns... ja, glädjetårar förståss, men damn! så blödig man kan vara. hehu, ooops!

gud så fint. jag... jag är eller nä, jag smälter haha. ja. inga riktiga ord som kommer ur min käft. sheisse! jag är stum...


- -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- -

Therese gumman du betyder väldigt mycket för mig, jag gillar verkligen att vi kommit varandra så nära den senaste tiden. För du betyder så oerhört mycket för mig gumman, en dag utan dig vet ja inte vad jag gör. Med dig blir man så glad, vi skrattar och fjantar oss.


Är vi ledsna så finns vi där för varandra, vi gör varandra glada igen, vi kan gråta ut hos varandra och det är verkligen bra. För de är inte alla vänner man kan göra de hos. Man kan prata med dig om allt, litar till över 100% på dig gumman, för jag vet att de jag säger till dig, säger du inte till någon annan och de uppskattar jag verkligen :)


Jag kommer så väl ihåg den dagen då vi blev vänner och de var en av de bästa i mitt liv :) Du och jag ska vandra hand i hand genom livet. Ingen/inget ska nånsin för komma mellan vår vänskap för då vet ja inte ad jag gör. För dagarna med dig ser så mycket ljusare ut än de dagarna utan dig :)


Finns vid din sida vad som än händer darlo och det vet du om gumman :)

Älskar dig vännen <3  För du är halva mig och så kommer de alltid vara!


Mot världen , mot alla , mot allt . Jag är ingenting utan dig , hoppas du vet ! Mitt liv skulle aldrig bli det samma , om du inte fanns . Du är en stor del av mig ! <3

- -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- - --- - -- -


haha ja, vad säger man? typ.. ehh... tack?! eller, ja. jag vene.

bara dyker upp sådär när man minst anar det och behöver det som mest, ojsh...

ja, det trodde ni inte va! att jag kunde falla så fort?!

jodå! här är vi inte så tuffa som vi verkar, tydligen ^^


ah. jag säger bara tack, och hoppas att det inte låter fnäst, haha.

tusen tusen tuuuusen kramar och en tår på din lilla tröja sötis! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards