;)

Alla inlägg under september 2007

Av Thess - 28 september 2007 12:46

gomorron! sovit gott? höhö.

iiinte jag. har snytit mig 2485 ggr och hostat som en idiot. trist läge! men nu är jag uppe och borde väl käka lite frukost snart. mamma håller på med att göra smörgåstårtor till syster som fyller år idag och jag blir så sugen på att nalla lite, muhaha.

ska försöka fota det jag köpte igår med, om jag nu hittar någon ork.


lalala...

Av Thess - 27 september 2007 21:20

nu är jag hemma, men orkar inte skriva så mycket. mår bajs. verkligen rätt käpp åt hel-ete! det får bli några koppar (köptes idag, med döskallar :D) te, sen sängen. godnatt!

Av Thess - 26 september 2007 19:13

kul att bloggagratis hänger sig när man försöker ladda upp bilder.
hade skrivit ett långt inlägg innan ju och självklart så hänger skiten sig, gosh! ^^

här kommer iallafall lite dagens-bilder;


i skolan.




svart skinnjacka (ej på bild) - kolla förra outfit-inlägget 

brun hoodie - h&m

ljusgrå tröja under - gina tricot

jeans - h&m

svart väska - kolla förra outfit-inlägget



just nu.


tröja - sjukt gammal, men tror den kommer från vero moda.

leggings - gina tricot (gammla dom med så minnet är lite svagt)

mysiga hello kitty-tofflor - h&m :D



--- --- --- -- -- -- -- - -- --- -- ---- -- - --- -- - -- ---


jallajalla, precis vid stationen ^^


heja pressbyrån!


en pöt liten faauwgel som jag och anna döpte, hihi!  =)

Av Thess - 26 september 2007 17:02

har precis gjort klart middagen nu, kycklingsallad is the shieeet! har även fått en hel del beställningar på smink och grejer idag, så det känns som om nästa lön kommer bli hyffsat ok den med, höhö.

hmm... annars händer väl inget speciellt just nu, tänkte gå och käka salladen.


det blir tidig kväll för mig också ikväll, måste upp 4 ^^ haha. uschabuscha! jaja, sånt får man ta ;)


later...

Av Thess - 26 september 2007 13:02

IM HOME, yey!

idrott - skippat, matte - inställt, ja precis som vanligt som sagt.

stöööööööriga jeffla lärare. men jag ska väl inte klaga. underbart att få komma hem en aning tidigare! :D


nu ska jag gå och dricka mitt superbästa kaffe. fatta, jag drack inte kaffe på heela dagen igår!! börjar jag bli yngre?! hope sooo... haha.

på tal om att jag har kännt mig lite gammal o så nu den senaste tiden. jag och anna satt och snacka om det i bussen på väg hem idag. HON ÄR PRECIS LIKADAN, HON KOLLAR OCKSÅ PÅ BINGOLOTTO. jag är inte ensam, PHUEW!


provet idag då?
säger bara; GREAT! muhahaa ;)


ja en hyffsat mycket bättre dag idag med andra ord,  än sålänge iallafall! ^^

KAFFE VAR DET!!! najsbajs haj! 

Av Thess - 26 september 2007 05:52

morrn morrn! då var vi mitt i skolveckan helt plötsligt, inte långt kvar till helgen nu, underbart! har prov idag, får se hur det går, hoppas på det bästa iallafall. tror jag kan en hel del nu.

o vet ni vad? jag somna direkt när jag la mig igår, ha! hur bra är inte det? :D okej, jag är fortfarande trött, men ändå ^^

nu är de allt mörkare på morrnarna också när man ska till bussen osv, och det gör mig ännu slöare. man piggnar liksom aldrig till helt. it sucks!

jaja skit samma.

lektioner idag: kar på morgonen, efteråt är det idrott. matten är inställd (som vanligt) och jag blir lika irriterad varje gång, arh läraren är cp!

lyckas jag få gå ifrån idrotten en stund tidigade så hinner jag med bussen hem halv 12, så ska försöka göra det.

hum... ja det var nog allt för mig denna morgonen. kläder och frukost nu. barnyoghurt, yummie! :D


have a nice day!

Av Thess - 25 september 2007 23:19

nä, vet ni vad! nu ska jag minsann gå och lägga mig. läsa lite på provet sen blir det släckt lampa och massor med sömn. iallafall till klockan ringer 05.45

it's time for test tomorrow. heja, thess, heja!!


goodnight!

Av Thess - 25 september 2007 22:02

vad har hänt? är jag störd eller?

har pluggat som ett s-v-i-n sedan jag kom hem idag på p&f-provet och jag är lika okunnig som jag var innan jag starta.

min stavningsförmåga är ur funktion. jag lovar. kan man inte ens skriva "positiv" eller "entreprenör" rätt så borde något fattas där längst inne i hjärnkontoret.

har varit totalt groggy i hela melonen.

uppfattat saker o ting 5 timmar efter.

jag behöver inte fortsätta va? okey, tack...


vilket ful dag säger jag bara.


lite veckans-outfit-bilder kanske? dock inte dagens med tanke på ful-dagen. ingenting har varit rätt. nä fy vad ful jag är! haha.


eller okej. ni kan få en ute-och-går-bild. där ser man ändå inte så mycket av mig! :D


svart skinnjack - CKN

oversize stickad tröja - don't remember.

lång tröja under - h&m

leggings - gina trocit

långa varma strumpor - don't remeber.

stövlar - la redute (stavas det så?)

väska - h&m

åhlenspåse - åhlens (NÄMEN?!)



gårdagens.



tröja med krona - la redute

lång vit tröja under -kan det vara h&m kanske?

svarta jeans - h&m ;D

gråa stövletter - la redute

cardigan - minns ej!


lördagens.


hoodietröja - h&m (handlar jag SÅ mkt på h&m?!)

halvlångt linne - la redute

blåa jeans - sorry, men h&m där med haha ;D

svart skärp - någonstans i eksjö tror jag de var?



såg att jag hoppade över söndagen nu, men är de mycket att se en mysdress? njaee... de klarar man sig nog utan! ;) haha.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards