;)

Alla inlägg under september 2007

Av Thess - 22 september 2007 13:02

please?! jag ber dig. don't start again!

det finns en massa annat som är bra mycker bättre, och tänk på din hälsa, mig, oss.

eller nä, skit i det, precis som förr. det blir ju säkert mycket bättre, eller?

jaja... jag får väl klara mig ändå. det har ju funkat i 17 år så varför inte några år till?

blir bara så besviken. det har hänt innan och jag vet att det blir samma gammla vanliga du igen. fast jag hoppas inte!! men vad hjälper det?! ingenting! och vad var det du sa för bara några dagar sen? ljuger du? du ljuger för mig!! ditt eget kött o blod. fy fan säger jag bara! jag önskar att jag aldrig hade ringt, att jag bara inget visste. jag kan inte göra ett skit, bara sitta och se på när du tar kol på dig själv, hur tror du det känns? bra eller?! tro fel, gör det. för de är inte alls så det ligger till. det gör ont i mig. och jag blir förbannad, ledsen, framför allt blir jag besviken. alla lögner som man går på varje gång och gör fler och fler sår i själen, som sedan rivs upp ännu mer, när de precis har läkt färdigt.

jag är stark och ska minsjäl klara av det, tro mig! jag tänker inte ligga och böna o be för en sån ruttenskalle som du. du vet så mycket väl vad vi alla tycker men du struntar i det. GÖR DET DÅ! bara bry dig inte.

men en sak ska du ha klart för dig; det gör jä-ligt ont ändå!


tänk på vad du har och vad du kan förlora. hjälper det? troligtvis inte. men ändå.

vi älskar dig. du är vår största idol, men inte ens det verkar du bry dig om ett skvatt!


fyyyyyyyyyy faaaaaaaaan vad besviken jag blir! (och nu är jag snäll)

Av Thess - 22 september 2007 11:03

godmorgon!

kunde knappt somna igår, låg vaken hur länge som helst. hosta och hade sjukt ont i magen. men till slut så orkade inte ögonen mer.

har fortfarande ont och jag hittar inga värktabletter någonstans här hemma. arhh:( dumma dumma, blir galen!!

nu ska jag gå och dra på mjukisdressen, haha ;P...

Av Thess - 22 september 2007 01:07

det är just precis vad denna kvällen har bestått utav. en flaska vin och en massa skratt, precis lagom tycker jag.

satt och kolla på saw 1 innan och herregudvad läskig den var! jag kommer inte kunna sova nu. haha. sen ville martina så gärna kolla på discovery och det var minsann inte ett dugg bättre. nej usch!

men jag har iallafall haft ruggigt skoj så jag ska inte klaga! =)


eller en sak har varit mindre skoj.
har en killkompis, eller nej förlåt - hade(!!) som ringde mig för ett tag sen lika full som alltid. fråga om jag hade sprit osv. nej, sa jag, det har jag verkligen inte. och han var så sluddrig i orden att jag knappt fatta vad han sa. och han bara fortsatte älta på om allt och inget, var allmänt stor i käften (också alltid likadant när han har druckit), jag sa till honom om och om, ring igen när du är normal och då fick jag till svar "jag ringer sen när jag vill älska" nää, det vill jag gärna inte att du gör, svara jag. men han fortsatte, såklart!! till slut orkade jag inte mer och fick bara ur mig "SKÄRP DIG, HUR GAMMAL ÄR DU?!?!! DRA ÅT HELVETE!!"


jag orkar allvarligt talat inte lägga ner mer energi på "vänner" som man hela tiden försöker hjälpa och stötta i ur o skur och sen får man inte mer än skit i nacken tillbaka. det är slut på sånt från min sida, det har jag sagt. jag har tagit mig i kragen och äntligen börjat fatta galoppen. där finns så många andra som jag verkligen älskar av hela mitt hjärta och som också ger tillbaka samma hjälp, stöttning osv...

det är DEM jag vill lägga ner energi på, ingen annan jävla slashas!!


hua. skönt det var att få detta ur mig. tack o lov.

visst är det tråkigt att behöva ta till med riktiga hårdhandskar mot de man egentligen tycker om. men man behöver inte en massa smärta och spott och man kan väl inte heller tycka om en person på riktigt som bara ger skit tillbaka? eller?

ja. iallafall. nu var detta gjort och jag hoppas att det ger bra resultat!


sängen blir mitt nästa projekt nu, sov gott allihopa och var rädda om varandra! =)

Av Thess - 21 september 2007 18:39

sådär ja. nu var jag hemma igen. det blev faktiskt inte så mycket handlat merän onyttigt. Martina ohc jag shoppade även med oss körsbärsvin hem som vi ska sitta och smaska på nu ikväll. dom kommer nog snart skulle jag tro så får väl lägga på ett kol om här ska bli något gjort.


hoppas ni får en trevlig kväll gott folk! ;-)

Av Thess - 21 september 2007 15:31

nu ska Martina, jag och Allex brumma till affären och handla gottit.
det blir fassen mjukisdressen idag, haha ;P är så slööö.

får väl se vad jag kommer hem med sen då. seee yaaa! ;-)

Av Thess - 21 september 2007 14:56

när jag tänker tillbaka på min barndom ser jag skräckbilder tydligast av allt.

ja, de gånger de skrämde eller slog mig är de minnen som hårdast sitter fast.

för som barn tar man kärleken för given; allting annat är mot ens natur.

i den stund man tar steget ut i livet är man bara ett tillgivet djur, ändå står snart de vuxna där och pekar ut den riktning de tycker man skall ta.

alla drömmar de själva har förvägrats vill de förverkliga genom sina barn.

är man lydig belönas man och hyllas, revolterar man mister man allt.

Ingen älskar ett barn som inte lyckas, ingen älskar ett barn som är starkt.

men vem besitter förmågan att veta vad som ryms i en ny individ? och vem kan säga till någon annan hur lyckan ser ut? vem kan säga vad någon annan vill bli?
låt dina blommor slå rot där det finns jordmån, låt dina växter får leva där de trivs.
lås inte in dina plantor i ett drivhus, låt de få slippa ett onaturligt liv.
låt den du älskar få pröva sina vingar, en dag så flyger din älskade rätt.


vill du bli respekterad av din avbild så får du visa din avbild respekt!

Av Thess - 21 september 2007 00:54

blev utmanad av minlilla goding - rebecca, så ska försöka göra så gott jag kan. hihi lite kul tycker jag! ;-)


Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren fyra nya personer. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade.



* när jag sover ensam så har jag massa kuddar runt mig för jag tror att jag känner mer närhet, och gärna en som jag håller om för lite tröst o trygghet, haha ;P

* jag har lätt för att ta åt mig mer än jag borde. (negativt då)

* jag hatar att visa när jag är ledsen, säga ifrån om vad jag tycker känns fel osv. döljer det oftast, vilket inte ger så bra resultat. (MEN JAG HÅLLER PÅ ATT BÄTTRA MIG!!)

* klär gärna upp mig, sminkar och fixar hår, ja ni vet sådär lite extra, fastän jag bara ska sitta hemma och glo.

* jag bryr mig mer om mina nära än mig själv.

* jag är alltid (ja, oftast iallafallför godtrogen och det är väl inte iheller alltid så bra.

* blir lätt nojig och tänker gärna det värsta, oooops fyfy! ;P

* är väl ganska petig. vill att det ska vara rent och fräscht omkring mig - A L L T I D, annars mår jag blaha... men de är väl ganska normalt? =)


jaa... detta var svårt, men nu är det gjort! hihi. kul. faktiskt! :D

men nu blir det bannemej sängen, godnatt!


updat.
ooops, jag glömde ju att utmana vidare, hehu!
då väljer jag challe, henke, stina-lee och Minna :D

Av Thess - 21 september 2007 00:36

vi börjar med ett bra turkiskt ordspråk;

"ät och drick med din vän, men gör inga affärer med honom"


dagen som gått då?

började med lite städning och grejs när jag hade hasat mig upp från sängen, efter en stund får jag bud om att sätta på kaffe och innan jag hann blinka så var Martina i dörren. satte och och drack vårt überbästa morgon-kaffe, läste tidning och sådär.

gjorde mig iordning och sen drog vi vidare till affären för att inhandla en massa nödvändigt som mat, shampoo, ja ni vet...

hem igen och i med en pizza. drack lite kaffe igen och snacka skit. sen var det dags för mig att åka till Lund, men det blev visst inte så. nahepp! jaja... i med en film, göta kanal 2, haha. sen tog det int elång stund innan Martina och allex var här, då fick det bli gladd med nyponsoppa, mysigt värre.

sen blev vi rastlösa så satte oss i bilen och körde en sväng. kom en bit utanför här vi bor och då ser vi att Martinas kompis hus brinner, haha ojdå! fullt med brandbilar, ljus, rök osv så vi vände och drog hem till mig igen.

börja fixa med hennes hår, gjorde korkskruvar, hihi jättesött! :D satt och fjanta oss och läste glamour, hehu.

nu sitter jag här som en annan idit, heeelt aloooone ;P.

ska dra mig mot sängen nu tänkte jag. känner ingen direkt anledning till att sitta uppe längre.


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards