;)

Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Thess - 13 juli 2008 16:05

Lättplätt! Det blir galaj även ikväll. Underbart! =)

Massa vänner, fina leenden, god musik, fint väder och ett himla ös - kan inte bli bättre. Ellerhur?

Frågan är bara vad man ska ta på sig, haha, som vanligt. Hmm...

Hoppas Anniiiisch kommer, den lilla busen! Har inte sett tösabiten sedan skolan sluta, ungefär. Hihii. ;)


Jaha... Om man skulle tänka på refrängen och dra sig mot duschen, haha. Jag ska alltid vara ute i sista minuten. Det är min grej.

Fyyy vad kul vi ska ha det ikväll, babes! Grr...


Hate is a strong word, but i really, really, really don´t like you...

HA-HA!


Av Thess - 13 juli 2008 13:27

Hallellåja. 


Ja... Den där 20års-festen ägde ju rum igår.

Först var det tänkt att vi skulle skita i den, så därför blev det syrrans place med pizza och film, men sen börja telefonen ringa och man fick höra ett och annat från gustav och grimbes käftar. Haha.

Well... Vad gör man egentligen inte för sina vänner.

Vid 00:00-tiden starta vi bilen och börja fara mot Malmö. Väl framme så såg man att 80% av befolkningen var fjortisar/icke kända folk. Med andra ord - förjävla trist!

Vi körde in till Donken och feta som aldrig förr istället, därefter blev det hemfärd igen.

Vid 5-tiden fick jag äntligen snarka. Och nu är jag vaken. Hihi.

Ikväll blir det nog utgång igen. Är inte livet ljuvligt så säg, haha.


Frukost nu babes!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards