;)

Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Thess - 25 juli 2008 10:17

Nu rullar bilen mot Sjöbo igen. Ska hämta uppp Jhill och småttingarna också så det är ganska bra att vara ute i god tid. Därefter far vi mot shoppingen, yey!

Pinsamt nog fyller J år idag, och jag som trodde det var igår! Haha. Ja, ser man på... Då var det ytterligare ett kalas denna helg. Redan ikväll, Oops!


Av Thess - 25 juli 2008 07:23

Godmorgon gott folk! Pigga och glada idag? Det är ju fredag och allt! hähä. ;P

Inte för att man känner den där fredagskänslan lika mycket nu när man är skolfri varje dag, men nååååågot känner man väl, huh?! hihi.


Tänka sig att jag redan är vaken, på ett lov och allt... Hua!

Vaknade 6 av att jag var så jävulskt törstig så steg upp och stappla ut i köket för att släcka törsten, gick in och la mig i sängen igen, men kunde inte somna om - jag var för pigg helt enkelt.

Knepigt nog så gick jag och la mig sent igår, meeeen men, nu är jag pigg iallafall, så de så!


Jahaa... Vad händer idag då?

Jo, just det! Jag ska ut och handla med mamma min en sväng. Påfyllning av pengar på kontot idag vetni. Grr! ;P

Har inte planerat att handla något speciellt dock. Vi får se vad jag kommer hem med. Det är ju oftast när man inte är ute efter något speciellt som man kommer hem med sjuhundraelva kassar, right?! Så är det för mig iallafall.


Börjar bli skapligt nervös nu. Om senast 6 dagar vet jag om jag flyttar eller ej. Hur känns det? Mjodå, haha. Jag med min mörkerrädsla, ensamhetsrädsla osv - förjävla bra! Host.

Äääh, det kommer gå skitbra! Man vänjer sig säkert ganska fort... =)

Jag måste tänka på allt det positiva som det för med sig istället för att fundera över det negativa. Då finns där ingen tveksamhet i närheten av mig, that´s it!


Well well, cykelställ. Nu ska jag gå och göra något vettigare. Hoppas ni får en bra dag och att ni mår kalasfint! hehu.

Pussokram.


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards