;)

Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Thess - 26 maj 2008 15:01

Såååådär ja! Då vart uppgiften renskriven och inskickad. Jag är bra jag! hihihi. Sketabra!

Vad ska jag nu göra? Lite språkhistora kanske?

Aja, först och främst ska jag ta ett break och språka lite med Rebecca. Roligare...... haha! ;P

Detta jevla regn gör mig så slö. Har dragit ner persiennerna bara för att slippa se skiten, haha. Funkar sådär må jag säga, men äeeesch!

Man har inte roligare än vad man gör det. Eller nått.

Kanske ska köra lite ögonbryn/frans-färgning istället? Sånt piggar alltid upp! Ska nog fixa mina naglar också. Gjorde själv en påbyggning i fredags. Blev sådär. Eller ändå ganska okej för att vara första gången. Inte helt lätt att göra på sig själv, men det gick. Skam den som ger sig! ;)



Av Thess - 26 maj 2008 14:08

Arrhh!! Detta är sååå tråkigt!

Men(!) jag är i stort sätt klar med ett arbete nu. Ska bara renskrivas och skickas in nu. Jippieyay! haha.

Sedan återstår språkhistorian. Efter det är jag friiiiiii. För denna dagen iallafall. ;P

Av Thess - 26 maj 2008 13:02

Uh. Det är regn och blåst i skåne denna måndag. Fruktansvärt grått och trisst med andra ord. Man blir så... seg. Vill helst av allt bara ligga kvar i sitt varma bo och drömma sig bort till ett varmt och soligt land. Eller Skottland. haha. Antingen eller liksom. ;)

Well... Man får masa sig upp och se glad ut ändå. Har ju som sagt en hel del natt stå i nu denna veckan.

Läsa/svara på mail, jobba med lite olika uppgifter osv. Tänkte också ta mig ett och annat städtag i garderoberna. Där ser hemskt ut!

Varje gång jag beslutar mig för att göra iordning där så orkar jag knappt kolla in där utan att bli helt matt. Skärpning nu då! Guuuulp.


Jaja, dags att börja med mailen!

Hoppas ni har lite bättre väder iallafall. :P

Av Thess - 26 maj 2008 00:18

Läste precis ett mail där jag blev bjuden på en VIP-fest av de som jag blev plåtad av. SJÄVLKLART är det till helgen, då jag befinner mig i fucking jävla  Blekinge!! Åh. Så typiskt.


Skrattretande or what?!

haha.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards